kocham truskawki

1. Data: 2003-06-12 10:57:42

Temat: kocham truskawki
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sa dobre to nawet bez cukru i jogurtu mi smakują - właśnie pożarłam
talerz (mam nadzieję ze to przeżyję - ha ha )
pozdrawiam wszystkich

=========
umierająca ze strachu przed obroną pracy MGR Smoczyca
=========

1. Data: 2003-06-12 12:09:21

Temat: Re: kocham truskawki
Od: Pawel Hadam <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak sa dobre to nawet bez cukru i jogurtu mi smakują - właśnie pożarłam
> talerz (mam nadzieję ze to przeżyję - ha ha )

To mozna truskawki popsuc jogurtem ??? :)

W Grenoble niestety truskawki dziela sie na:
- hiszpanskie/marokanskie - bez smaku, jak troty
- francuskie - dobre, ale strasznie drogie
- polskie - najlepsze, ale niedostepne :) no chyba ze ktos akurat
przywiezie

Hadzio

1. Data: 2003-06-12 14:30:08

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "sMOCZYCA" <a...@w...pl>

[...]

Nie umieraj, jak ja sama pisalas, to wiesz wszystko, zatem, nie umieraj :-)
Trzymam kciuki.
Ale przed obrona nie jedz truskawek, bo sa moczopedne!
Pozdrowka :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-06-12 20:13:00

Od: "Kubus Puchatek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - francuskie - dobre, ale strasznie drogie
> - polskie - najlepsze, ale niedostepne :) no chyba ze ktos akurat

To straszne ale w UE z uwagi na higienie wszystko traci smak to i nasze sie
z europeizuja , ja jednak wieze w czarny rynek truskawek choc moze to byc
karalne sprzedaz i kupno smacznych o indywidualnych ksztaltach truskawek.
Choc moze jak nie bedzie truskawek to nawet wiezienie nie straszne.

1. Data: 2003-06-13 07:55:33

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Puchatek:

> [...]
> karalne sprzedaz i kupno smacznych o indywidualnych ksztaltach truskawek.
> Choc moze jak nie bedzie truskawek to nawet wiezienie nie straszne.

nie rozumiem trochę. Francja to też EU i smakują. Niemieckie smakują też
i też są strasznie drogie (7EUR/kg u mnie pod domem). Greckie i
hiszpańskie są tanie, ale faktycznie, czasami są wodniste.

Waldek

Jak się gotuje BÓB?
PROTEST
Sos typu dressing, dip itd. - jak go zagęścić?
Ciasto z wisniami - przypomnienie (P)
ciasto orzechowo-czekoladowe