ciasto orzechowo-czekoladowe

1. Data: 2003-06-12 09:13:40

Temat: ciasto orzechowo-czekoladowe
Od: "Ela" <u...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
to jest ciasto, które ostatnio robiła moja siostra. Przepis pochodzi z
którejś z książek pana Marka Łebkowskiego, chyba delikatnie zmodyfikowany
przez moją siostrę:

250 g orzechow wloskich
1 tabliczka gorzkiej czekolady
1 tabliczka mlecznej czekolady
200 g cukru pudru
200 g masla 4 jajka
50 g maki ziemniaczanej
10 g proszku do pieczenia

Czekolade zetrzec na tarce. Orzechy drobno posiekac. Wymieszac z czekolada.
Make zmieszac z proszkiem do pieczenia.
Maslo utrzec dodajac stopniowo cukier i zoltka. Wymieszac z maka, orzechami
i czekolada. Polaczyc z ubita piana z bialek i delikatnie wymieszac.
Ciasto przelozyc do formy posmarowanej maslem i obsypanej maka.
Piec 50-55 minut w temp. 180 stopni C.

NAPRAWDE PYSZNE
SMACZNEGO

ela

1. Data: 2003-06-12 09:35:59

Temat: Re: ciasto orzechowo-czekoladowe
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <u...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i czekolada. Polaczyc z ubita piana z bialek i delikatnie wymieszac.
> Ciasto przelozyc do formy posmarowanej maslem i obsypanej maka.

A jakiej wielkości forma będzie najlepsza? Wiem, że niektórzy umieją to
ocenić po ilości składników, ale ja jeszcze nie :)
Kasia

1. Data: 2003-06-12 11:18:16

Od: "Ela" <u...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o tu mi zabiłaś ćwieka, bo ja to tylko jadłam, ale poczekaj z tego co
pamiętam to była to taka średniej wielkości keksówka (wąska podłużna forma
długości może jakieś 30-35 cm)

1. Data: 2003-06-12 12:00:33

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o tu mi zabiłaś ćwieka, bo ja to tylko jadłam, ale poczekaj z tego co
> pamiętam to była to taka średniej wielkości keksówka (wąska podłużna forma
> długości może jakieś 30-35 cm)

:) Dzięki!
Kasia

Ryż po japońsku i.......ciasto Netusi:)