kocioł immergas - czy to "dobre" jest ?

1. Data: 2002-10-23 09:13:25

Temat: kocioł immergas - czy to "dobre" jest ?
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów!

Chciałbym poznać Waszą opinię na temat firmy Immergas - czy warto w to się
"pakować"?

Jeszcze lepiej byłoby gdybyście potrafili się ustosunkować do konkretnego
kotła tej firmy, a mianowicie do modelu "Zeus 24 Maior".
Może ktoś z Was go ma?

Z góry dzięki
Darek

1. Data: 2002-10-23 09:32:05

Temat: Re: kocioł immergas - czy to "dobre" jest ?
Od: "CEzar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam, ale inny model. od roku ( z zasobnikiem 60l).
Jak na razie - OK.
CEzar

1. Data: 2002-10-23 14:29:39

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co wo ogóle myślisz o tej firmie?
Darek

1. Data: 2002-10-24 05:22:40

Od: "CEzar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dom 170 m2, ocieplenie styropianem - koszt ok 350 zl/mies (+kuchnia). Ale
miałem mokry dom (inwestycję rozpocząłem w sierpniu a mieszkałem w lutym).
Więc liczę na mniej.
3 osoby - więc wody mi jeszcze nie zabrakło, a przynajmniej nie zauważyłem.

1. Data: 2002-10-24 06:59:56

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jaki zatem koszt ogrzewania liczysz gdy dom ci "wyschnie" ?

Z tego co piszesz wynika że taki 60-litrowy zasobnik na domek wystarczy?!
Szczerze mówiąc wcześniej nie chciało mi się wierzyć aby ten zasobnik był
wystarczający (myślałem o jakimś większym typu 100-120 litrów - ale z
drugiej strony nie chciał bym płacić za grzanie wody, której nigdy nie
wykorzystam). Co sądzisz na ten temat?

Jak już się tak rozpisalem to chciałem cię zapytać na temat wyboru miedzy
wspomnianym przeze mnie modelem "immergasa" a jednofunkcyjnym Vaillantem z
63 litrowym zas. (wydajność c.w.u pewnie podobna) ale Vaillant jest
droższy - ale załóżmy że mógłbym sobie pozwolić. Co myślisz i radzisz?

A tak z ciekawości - to jaki masz ten swój kocioł?

Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuję na odpowiedź

1. Data: 2002-10-24 09:01:02

Od: "Adam M." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeszcze lepiej byłoby gdybyście potrafili się ustosunkować do konkretnego
> kotła tej firmy, a mianowicie do modelu "Zeus 24 Maior".

Ja mam Zeusa Victrix (kondensacyjny), chodzi od 1 miesiaca, ale w
nienormalnych warunkach (jeszcze braki w ociepleniu, grzejnikach itd.), wiec
ciezko mi go ocenic. Na razie jest ok. Polecam strone:
http://www.protech.opoczno.pl/?id=promocja ,gdzie sie dowiesz na jakie
upusty mozesz liczyc u Twojego sprzedawcy. Ja dostalem podobne i kociol
wyszedl mi 6200.
pozdro
Adam M.

1. Data: 2002-10-24 09:33:43

Od: "Jacek Szemplinski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> miałem mokry dom (inwestycję rozpocząłem w sierpniu a mieszkałem w lutym).

Gratuluję tempa budowy. Musiałeś mieć wszystko bardzo dobrze zorganizowane.
Ja rozpocząłem na przełomie sierpnia i września. Kładą mi teraz więźbę. Też
mam zamiar wprowadzić się na wiosnę. Cieszę się, że udaje się ludziom tak
szybko pobudować. Może i mnie się uda.

Jacek

1. Data: 2002-10-25 05:53:34

Od: "CEzar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy wyborze pieca instalator zadał mi jedno ciekawe pytanie: piec ma być
modny, czy dobry. Bo palniki to wszystkie i tak sa włoskie"
Rozmowa i ustalenia wstępne trwały ponad 2 godziny i w efekcie istalacja
została przeprojektowana prawie całkowicie, zawsze byli na czas i od tamtej
pory ich wszystkim polecm.
Firma z Olsztyna.
350 zł/mies (w tym 80 woda+kuchnia - lato było upalne tego roku )= 270 i ok
20% w dół.( wilgotność miałem ponad 80%, teraz 50-60%), ale jeszcze nie
wyschło - podobno trwa to 3 lata)
Nie mam pogodówki tylko sterowanie dobowe. Temp noc 19 dzień 22.
Mur: pustak + 12 cm styropianu. wełna 21cm (poddasze użytkowe) Projekt LMP
51

> [...]
>
> A tak z ciekawości - to jaki masz ten swój kocioł?
>
> Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuję na odpowiedź

Potrzebuje programu do kosztorysu.
Czy ktoś buduje według projektu INWESTPROJEKT
Dulux - Once
Skórka ekologiczna
Sztuka uzytkowa