Re: kocioł immergas - czy to "dobre" jest ?

From: "CEzar" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: kocioł immergas - czy to "dobre" jest ?
Date: Fri, 25 Oct 2002 07:53:34 +0200

Przy wyborze pieca instalator zadał mi jedno ciekawe pytanie: piec ma być
modny, czy dobry. Bo palniki to wszystkie i tak sa włoskie"
Rozmowa i ustalenia wstępne trwały ponad 2 godziny i w efekcie istalacja
została przeprojektowana prawie całkowicie, zawsze byli na czas i od tamtej
pory ich wszystkim polecm.
Firma z Olsztyna.
350 zł/mies (w tym 80 woda+kuchnia - lato było upalne tego roku )= 270 i ok
20% w dół.( wilgotność miałem ponad 80%, teraz 50-60%), ale jeszcze nie
wyschło - podobno trwa to 3 lata)
Nie mam pogodówki tylko sterowanie dobowe. Temp noc 19 dzień 22.
Mur: pustak + 12 cm styropianu. wełna 21cm (poddasze użytkowe) Projekt LMP
51
CEzar

Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wystarczający (myślałem o jakimś większym typu 100-120 litrów - ale z
> drugiej strony nie chciał bym płacić za grzanie wody, której nigdy nie
> wykorzystam). Co sądzisz na ten temat?
>
> Jak już się tak rozpisalem to chciałem cię zapytać na temat wyboru miedzy
> wspomnianym przeze mnie modelem "immergasa" a jednofunkcyjnym Vaillantem z
> 63 litrowym zas. (wydajność c.w.u pewnie podobna) ale Vaillant jest
> droższy - ale załóżmy że mógłbym sobie pozwolić. Co myślisz i radzisz?
>
> A tak z ciekawości - to jaki masz ten swój kocioł?
>
> Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuję na odpowiedź

Ale