kofeina

1. Data: 2004-06-23 16:04:50

Temat: kofeina
Od: "Anne" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki wplyw ma kofeina (ilosc taka jak w coli) na dzialanie paracetamolu ?

2. Data: 2004-06-23 16:12:40

Temat: Re: kofeina
Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anne" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jaki wplyw ma kofeina (ilosc taka jak w coli) na dzialanie paracetamolu ?

Jeśli baaardzo Ci zależy, żeby zdać ten egzamin,
to pewnie zadziała to tak jak chcesz ;-)
ale musisz się liczyć z tym, że od tej pory
paracetamol przestanie u Ciebie działać
przeciwbólowo (no ale jest przecież jeszcze
ibuprofen;-) ).

Pozdrawiam,
Artur

3. Data: 2004-06-23 17:13:24

Od: "Anne" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh nie stosuje jako pobudzenie przez egzaminem, a wlasciwie stosuje tyle ze
w innym sensie :) dzis popilam cola bo nie mialam nic innego , a chodzilo o
napisanie egzaminu bez problemuy z bolem menstruacyjnym :) Ale powiedz o co
ci chodzilo:P Moze mi sie jesczze przyda :)

4. Data: 2004-06-23 18:57:58

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki wplyw ma kofeina (ilosc taka jak w coli) na dzialanie paracetamolu ?
wzmacnia jego działanie przeciwbólowe.

5. Data: 2004-06-25 10:01:45

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> ci chodzilo:P Moze mi sie jesczze przyda :)

O ile dobrze pamiętam, panadol albo panadol extra to właśnie paracetamol z
kofeiną. Tak więc połączenie z pewnością nie jest zabójcze.
To "pobudzenie przed egzaminem" polega na zjedzeniu większej ilości
paracetamolu i popiciu colą. Nigdy nie stosowałem, ale słyszałem o takim
sposobie.

Pozdrawiam,
Artur

Re: Naczyniak a lampa Zepter - Bionic?
Ile % uszczerbku na zdrowiu ożekają lekarze przy naderwaniu wiązadła krzyżowego w stawie kolanowym?? Wiek ktoś może??
tycie tycie
mononukleoza zakazna
Program do obsługi przychodni