tycie tycie

1. Data: 2004-06-23 12:19:29

Temat: tycie tycie
Od: "Katasia" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

serwus wszyskim grupowiczom!!
mam pytanko natury miejsca i czasu...:) czy leki przeciwalergiczne wywoluja
przybieranie na wadze?? od kilku ladnych lat na wiosne zauwazam, ze waga
skacze mi do gory kiedy wszyscy moi znajomi bez specjalnych diet zrzucaja
kilka kilogramow. dodam, ze od dziecka jestem alergikiem, cierpie na katar
sienny i inne zabawne dolegliwosci z tym zwiazane. biore zyrtec (ew.
allertec) i kropelki do oczu zwane alomide. czy jest mozliwe, ze to wlasnie
te leki psoca i uniemozliwiaja mi wyjscie na plaze bez mniejszego
skrepowania? (pominmy moja wrazliwosc na punkcie wlasnej figury)
pozdrawiam
katasia

2. Data: 2004-06-23 14:26:43

Temat: Re: tycie tycie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jun 2004 14:19:29 +0200, Katasia wrote:

> serwus wszyskim grupowiczom!!
> mam pytanko natury miejsca i czasu...:) czy leki przeciwalergiczne wywoluja
> przybieranie na wadze?? [...]

Antyhistaminiki mogą zwiększać łaknienie. Stąd przybieranie na wadze.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-06-23 20:57:28

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katasia napisała:

> mam pytanko natury miejsca i czasu...:) czy leki przeciwalergiczne wywoluja
> przybieranie na wadze??

Nie! Najwyżej jedzenie ;)
Zażywam od lat leki antyalergiczne i nie zauważam tycia, ani tyciutkiego
- po nich. Ani wzrostu apetytu.

> [...]
> sienny i inne zabawne dolegliwosci z tym zwiazane. biore zyrtec (ew.
> allertec) i kropelki do oczu zwane alomide.

Ja rotadynę + pseudoefedrynę + cromohexal w kroplach do oczu i areozolu
do nosa. Po nich się nie tyje, a po pseudoefedrynie chyba wręcz
przeciwnie. Chyba... Bo może to od roweru? ;)
--
pa, Basia

4. Data: 2004-06-24 09:54:14

Temat: leki antyalergiczne
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apetyt pobudza u mnie cetyryzyna (np. Zyrtec). A loratadyna tak nie działa.
I ponieważ cetyryryzyna działa silniej biorę ją tylko gdy mam apogeum
uczuleniowe. Teraz jest apogeum pyłków traw, ale jakoś się trzymam i "jadę"
na loratadynie. ;)
Cetyryzyna działa również na mnie usypiająco.
Substancja podobno jest bezpieczniejsza dla organizmu od loratadyny,
ponieważ nie obciąża wątroby. Również szybciej się podobno wchłania. Jednak
jej skutki uboczne bardzo mnie zniechęcają do jej stosowania.
Oczywiście to, że na mnie te leki w ten sposób działają nie znaczy, że u
Ciebie będzie tak samo.
Jest jeszcze Telfast (nie pamiętam substancji aktywnej) ale poza wysoką ceną
nie zauważyłam przewagi tego leku nad loratadyną. Jest nowszej generacji i
powienien mieć mniej skutków ubocznych.
Do Basi:
Ponieważ pseudoefedryna jest pochodną amfetaminy trzeba z nią bardzo uważać.
Łatwo się od niej uzależnić. Mi też zmniejsza apetyt. Niestety powoduje u
mnie również przyśpieszone tętno i nierówny rytm. Biorę ją jednak bardzo
sporadycznie.
pozdrawiam
barbarella

mononukleoza zakazna
Program do obsługi przychodni
Rezonans magnetyczny
Czy ktos juz z was uzywał tych rzeczy ??
Ból jąder