kokosowy paj - porazka:(

1. Data: 2002-08-15 20:10:48

Temat: kokosowy paj - porazka:(
Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przeczytalam przepis na kokosowy paj i naszlo mnie. Kiedys pisalam o moich
porazkach w pieczeniu (w skrocie - jak dotad oprocz szarlotki na kruchym
ciescie wychodza mi tylko i wylacznie ciasta z pudelka:( ) myslalam ze tym
razem sie uda i fatum zlezie ze mnie. Jak wyszlo? odpowiedzia moze byc
reakcja Glownego Konsumenta:) : "niezly omlet kokosowy (powiedziane wsrod
wybuchow smiechu), ale za to bardzo dobrze gotujesz...." - faktycznie
smakowalo i wygladało jak omlet. W ten sposob chyba dam sobie spokoj i
pozostane przy pudelkowych wypiekach:)
Pozdrawiam, Marchefka
PS Czy jest ktos zainteresowany pysznosciowym indykiem z morelami? tzn
przepisem nan :)

1. Data: 2002-08-15 20:24:43

Temat: Re: kokosowy paj - porazka:(
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Aug 2002 22:10:48 +0200, "Cropish"
<c...@a...net> wrote:

> [...]
>pozostane przy pudelkowych wypiekach:)
>Pozdrawiam, Marchefka
>PS Czy jest ktos zainteresowany pysznosciowym indykiem z morelami? tzn

jezusiku...w JAKIM naczyniu tego omleta vel paja wykonalas? bo
jak wielki i plaski to na pewno tak, ale micha gleboka to
nei..przyznaj sie!

Krysia, przerazona, bo nawet JEJ wychodzi!!!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-15 20:35:28

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak wielki i plaski to na pewno tak, ale micha gleboka to
> nei..przyznaj sie!
>
> Krysia, przerazona, bo nawet JEJ wychodzi!!!

nooo wiem, ze tam byl w naczyniu zaroodpornym najlepiej micha, ale z braku
takowego zrobilam w sredniej tortownicy - to przez to? wogole wydaje mi sie
ze opadl bo nie moglam sie doczekac i zaczelam kroic na cieplo:) a tak z
opisu wydawalo mi sie ze wyjdzie i tak smakowicie sie zapowiadalo:)
Marchefka
PS Dlaczego "nawet JEJ wychodzi"? Ja SZP starannie opakowana mam za guru tej
grupy :) i nie wypobrazalam sobie ze Ci moze cos nie wyjsc!

1. Data: 2002-08-15 20:42:36

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cropish" <c...@a...net> napisał w wiadomości
> PS Dlaczego "nawet JEJ wychodzi"? Ja SZP starannie opakowana mam za guru
tej
> grupy :) i nie wypobrazalam sobie ze Ci moze cos nie wyjsc!

co Ty! Opakowana tak tylko wode maci na grupie.
on a w ogole raczej slabo gotuje.
i nie potrafi sledzi robic! serio!

Mechcia

1. Data: 2002-08-15 20:45:20

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie potrafi sledzi robic! serio!
>

> Mechcia
>
> tym akurat (sledzie) nie traci u mnie zadnych plusow bo ja sledzi
chronicznie nie trawie - patrzac na moja mame zajadajaca je pod kazda
postacia podejmowalam 2 proby i nie moge tego strawic a inne rybki mniam -
los (losos) i tunczyk rulez :) inne tez moga byc:)
Marchefka

1. Data: 2002-08-15 20:47:52

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

a zapomnialam dodac ze nie wiedzialam iile to jest cup wiorow kokosa i dalam
torebke = 90 gr. wogole bylo dosc wodniste a maslo sie troche grudkowalo,
ale mialam nadzieje ze sie rozpusci w pieczeniu... wiem jestem beznadziejnym
przypadkiem. postanowilam jednak sprobowac cos z dala od piekarnika i moze
zrobie tort lodowy :)
Marchefka

1. Data: 2002-08-15 21:48:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>PS Dlaczego "nawet JEJ wychodzi"? Ja SZP starannie opakowana mam za guru tej
>grupy :) i nie wypobrazalam sobie ze Ci moze cos nie wyjsc!

to juz lepiej bylo w garnku zrobic...albo takim glebokim
szklanym. tortownica zdecydsowanie za mala, za niska, i za
szeroka. a je sie wlasnie na cieplo...o rany...

poza tym oszalalas, jakie guru, tu guruw jest,a le ja jestem
raczej apostol tych gurow...

ciasta mi nie wychodza generalnie, ale oko me padlo na cos dzis -
ksiazeczke od synusia pt gotowanie z joguertem i przypomnialo mi
sie, ze JESZCZE jedno ciacho, troche babka , mi wychodzi -
cytrynowe, z jogurtem. mam dawac? ehhehehehe

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-15 21:49:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>tej
>>

>co Ty! Opakowana tak tylko wode maci na grupie.
>on a w ogole raczej slabo gotuje.
>i nie potrafi sledzi robic! serio!
>

>Mechcia

nie mowi sie sledz ino lutefisk..NIE WIEDZIALAS??????

K, sama nie wie czy DALEJ ciocia mechci , muhahahahahahahha
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-15 21:50:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Aug 2002 22:45:20 +0200, "Cropish"
<c...@a...net> wrote:

> [...]
>postacia podejmowalam 2 proby i nie moge tego strawic a inne rybki mniam -
>los (losos) i tunczyk rulez :) inne tez moga byc:)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA Mechcia - zero, Front Wyzwolenia Sledzi i
innej Zywiny, Globalny Juz - JEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Hurra!!a
slimaki jadasz, Marchef?

kr, prezes
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-15 21:52:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Aug 2002 22:47:52 +0200, "Cropish"
<c...@a...net> wrote:

> [...]
>przypadkiem. postanowilam jednak sprobowac cos z dala od piekarnika i moze

dobre bylo na surowo, jak trza...a ja przecie napiosalam na
gorze, przed przepisem o tych cups..jak na moje oko to o iwele za
malo tego kokokokokosa

kr
K.T. - starannie opakowana

smazony panierowany ser