kolacja

1. Data: 2001-05-17 13:22:50

Temat: kolacja
Od: "iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W niedziele komunia...
przygotowuje obiad, tort , lekka salatke, wedline....
ale ...
poradzcie mi co podac na kolacje na cieplo... przegladnelam tyle
przepisow...i nie ciagle brak pomyslu..
chcialabym zeby to bylo cos delikatnego nie bigos, nie golabki.....
cos lekkostrawnego ale fajnego :)
licze na wasza pomoc ..

iza

1. Data: 2001-05-18 07:27:06

Temat: Re: kolacja
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e0jie$5ob$...@h...uw.edu.pl...
> Witam!
> W niedziele komunia...
> iza

moze kurczak po koreansku?
jest pyszny i robi sie blyskawicznie

Jola L-L
post : kurczak po koreansku( z morelami) szukam przepisu - z dn. 10 maja br

1. Data: 2001-05-18 19:21:17

Od: "lusi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Wlasnie robilam podobne przyjecie i rowniez tak jak Ty- czesc slodka i
kolacje robilam w domu.
Moge powiedziec co ja podalam na cieplo i kazdy byl zadowolony:
kupilam 2kg pieczarek i mielone mieso- nadziewalam pieczarki tym
arszem( mieso+ jajka+ bulka tarta+ sol i pieprz do smaku)
Pieczarki przygotowalam wczesnie rano( usunelam ogonki i pokroilam je w
kostke), mieso rowniez przyprawilam tego samego dni.
Wszystkim smakowalo:-)
Pozdrawiam i zycze udanego przyjecia- Lucyna

1. Data: 2001-05-21 07:55:43

Od: "iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo. Kolacja sie udala... komunia sie skonczyla...

Chcialabym jeszcze powiedziec, ze czytajac te grupe, w ostatniej chwili
zdecydowalam sie zrobic tort Magdaleny Bassett.
Skusil mnie list Dotki - gdy pochwalila sie, ze zrobila i ze nie jest za
slodki, ze lekki, wilgotny...
Z Przepisu Magdy zrobilam biszkopt (moj pierwszy w zyciu biszkopt wyszedl
rewelacyjnie!!!)
a z przepisu, ktory podala Dotka zrobilam krem. Obsypalam wiorkami
kokosowymi, z oplatka wykroilam kielich i hostie, winogrona przekroilam na
pol, powyciagalam pestki i ulozylam na torcie robiac prawdziwa kisc
winogronowa...
REWELACJA!!!
Polecam wszystkim..
W takie dni jak komunia - nie da sie jesc ciezkich potraw- tort poszedl
natychmiast
Wszyscy prosili o dokladke...
.... a moje salatki, wedlina.... wszystko zostalo ....

pozdrwiam wszystkich grupowiczow
iza

lazania- gotowana czy nie?
Dieta Montignaca a kasza