kolacja Sylwestrowa

1. Data: 2001-12-11 13:26:35

Temat: kolacja Sylwestrowa
Od: Marcin Heliński <h...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

moze ktos z Was zostaje (jak ja z rodzinka) w domu na Sylwestra (zamiast
szalec na zabawie Sylwestrowej :( )? Zastanawialem sie wlasnie co by tu
dobrego przygotowac na kolacje, zawsze jedlismy golonke, ale moze teraz
cos innego...?
Moze macie jakies ciekawe propozycje...

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
*
| \__/ |
* Software developer | / \ |
*
| /----\ |
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
*
| /\ |

1. Data: 2001-12-11 13:35:08

Temat: Re: kolacja Sylwestrowa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Heliński" <h...@r...man.poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szalec na zabawie Sylwestrowej :( )? Zastanawialem sie wlasnie co by tu
> dobrego przygotowac na kolacje, zawsze jedlismy golonke, ale moze teraz

Polecam przepis na pierwszy tydzień roku 2001 z www.kuchnia.com.pl
a dokładnie http://www.kuchnia.com.pl/DiD/arch01.html
Polecam, bo to moje... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-11 15:44:38

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szalec na zabawie Sylwestrowej :( )? Zastanawialem sie wlasnie co by tu
> dobrego przygotowac na kolacje, zawsze jedlismy golonke, ale moze teraz

Ja chyba upieke kaczke (akurat na 2 osoby) i mzoe zrobie pomidory
faszerowane albo te skrzydelka ze strony grzeska choc to jo juz bedzie za
duzo tego drobiu:-)

1. Data: 2001-12-11 16:51:44

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szalec na zabawie Sylwestrowej :( )? Zastanawialem sie wlasnie co by tu
> dobrego przygotowac na kolacje, zawsze jedlismy golonke, ale moze teraz

Bardzo dobry ejst tez schabik, tzn kupowane plastry schabu bez kosci
podsmazone na oliwie a potem uduszone z plastrami selera plus wegeta pieprz
kminek i troche miodu do sosu:-) Polecam bo to proste i naprawde bardzo
dobre:-) kaska

1. Data: 2001-12-11 18:56:51

Temat: Odp: kolacja Sylwestrowa
Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Heliński <h...@r...man.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...man.poznan.pl...
> [...]
> cos innego...?
> Moze macie jakies ciekawe propozycje...
> A może by tak "ŚLEDZIE POD PIERZYNKĄ"???
Oto przepis:
śledzie -4 sztuki (solone lub marnowane)
cebula -2 sztuki
ogórek konserwowy-3 sztuki
pieczarki konserwowe
jajka na twardo-3 sztuki
ser żółty -ok.10 deka.
majonez -4 łyżki z odrobiną maggi

śledzie kroimy w kostkę( można obrać ze skóry) i kładziemy na półmisku
cebulę również kroimy w kostkę (solimy i czekamy chwilę aby zmiękła)
kładziemy na śledzie
na sebulę kładziemy ogórki konserwowe(pokrojone w kostkę)
na cebulkę dajemy pieczarki pokrojone w drobne plasterki
na pieczarki ścieramy jajka (na najdrobniejszej tarce)
na jajka ścieramy ser żółty
na koniec kładziemy majonez i wkładamy na chwilę do lodówki aby się
schłodziło

pozdrawiam
Agnieszka

Potrawę można spożywać siedząc w łóżku pod ciepłą puchowa pierzynką

1. Data: 2001-12-12 06:53:27

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <k...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]

Bardzo ciekawy przepis na sledzie pod pierzynka... inny niz
znalam dotychczas, musze to zrobic.
Majonez powinien byc gesty, czy moze lepiej go rozrzedzic, aby nasaczyl
wszystkie warstwy salatki, skoro jest polozony tylko na wierzchu?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-12 17:34:17

Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Majonez powinien byc gesty, czy moze lepiej go rozrzedzic, aby nasaczyl
> wszystkie warstwy salatki, skoro jest polozony tylko na wierzchu?

Powinien być gęsty.
Jeżeli będą problemy (a mogą być)z położeniem majonezu na ser, można go poło
żyć wcześniej (przed jajkami)

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v6utd$8e8$...@n...lublin.pl...

ksiazki kucharskie