kolagen naturalny do włosów czy warto?

1. Data: 2007-03-19 11:12:17

Temat: kolagen naturalny do włosów czy warto?
Od: "julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
duzo sie mowi i pisze o kolagenie naturalnym jest do twarzy i jest do włosów
czy rzeczywiście jest on dobry i widać poprawę włosów może ktos stosował i
zechce sie podzielic swoimi spostrzeżeniami
pozdawiam

2. Data: 2007-03-19 18:10:39

Temat: Re: kolagen naturalny do włosów czy warto?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

julia napisał(a):
> [...]
> czy rzeczywiście jest on dobry i widać poprawę włosów może ktos stosował i
> zechce sie podzielic swoimi spostrzeżeniami

nie warto.

3. Data: 2007-03-27 20:49:16

Od: M...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 20:10, pamana <b...@a...pl> wrote:
> julia napisał(a):> witam
>
> nie warto.

Warto! Ja uzywalam na świerze(jeszcze czerwone) rozstępy przez ok2
miesiace.Po prostu cudo! Zupelnie nie widac śladów, zero
blizn,,Rewelacja! Doszlam do wniosku,że nie ma co oszczędzac, wole
wydać te pieniądze teraz niż pózniej na laserowe usuwanie blizn.(bo
naprawde moja skóra wyglądała odrażająco) Nie wiem z doświadczenia jak
działą na włosy, ale znajoma mi kobieta( juz starsza babka) go
stosowala i zmiana w ich gęstości i grubości byla naprawde
dostrzegalna.Także naprawde warto spróbować.Może osoba,która sie
przede mną wypowiadała nie stosowala sie do instrukcji...m.in. nie
wolno stosować po nim balsamów zawierających kwasy tłuszczowe i kilka
innych zaleceń zawartych w ulotce.Pozdrawiam

14 miesiecy i ropa w oczach z każdym katarem
Re: LYSIENIE TYPU MESKIEGO KURACJA Z ALLEGRO ZA DARMO !!
Czernienie srebra a choroba????
zerwany paznkieć
Gripex