kolczyki

1. Data: 2003-04-29 23:18:13

Temat: Re: kolczyki
Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b8kg1k$n0n$1@inews.gazeta.pl...
> Wprąciłem się, gdyż Adam <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm>
> i te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> wypadku
>
> Que? :-)

Una chica para esta noche.
No co? Zmieniles zdanie? Chcialem sie podlizac.

1. Data: 2003-05-02 01:36:27

Od: "Z. Boczek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Adam <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm>
i te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Una chica para esta noche.
> No co? Zmieniles zdanie? Chcialem sie podlizac.

To było tylko 'que' - jakie zdanie, moje? :)

No comprende :] no capisco, nie panial, dont kacz ju :]

--
Z. Boczek
Nie pozdrawiam - po co ryzykować, że i to źle odbierzesz? :-)

1. Data: 2003-05-02 01:39:59

Od: "Z. Boczek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Royale <R...@w...pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> :)
> (:

I weź tu z taką pogadaj/popij... po(ś)pisz, znaczy się :)P

Po obcemu poczaruje, a potem tylko uśmiecha się :)

P.S. ISIA mnie zaraz ścignie, że - skoro napisałem po obcemu - to
się miałem liczyć z obcojęzyczną odpowiedzią - i w ogóle zrobi ze
mnie jako z buraka, ćwikłę :)

--
Z. Boczek
"Bądź pewna, że jednym zdaniem mógłbym Ci wbić taką

gabinet kosmetyczno-fryzjerski w krakowie?
Czego używacie do mycia twarzy?
etaxil
Oczyszczanie a naczyńka?
Oriflame a Avon