Oczyszczanie a naczyńka?

1. Data: 2003-04-26 21:12:46

Temat: Oczyszczanie a naczyńka?
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś już tu chyba pisałam, że łatwo się czerwienię. W sumie poza tym nic
takiego się nie działo, więc nieco to zbagatelizowałam, ale parę miesięcy
temu po wizycie u kosmetyczki i oczyszczaniu miałam potem jakieś naczyńka na
policzku, które na szczęście po paru dniach zniknęły. NO ale od tamtego
czasu boję się tej pary, którą się traktuje twarz przed oczyszczaniem.
Wczoraj nawet po słońcu coś mi wylazło, ale dzisiaj już tego nie widać. No
i tu w łaśnie moje pytanie. Czy kosmetyczki mają jakieś inne sposoby, tak
żeby nie szkodzić naczyńkom? Jestem w temacie zielona i chciałabym wiedzieć
o co w razie czego mam się pytać? Wiosna przyszła i tak sobie planowałam
pójść się oczyścić, no ale po tym wczoraj to zaczynam się bać.
Maga

1. Data: 2003-04-28 06:36:47

Temat: Re: Oczyszczanie a naczyńka?
Od: "danuta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja mam ten sam problem,pn.po spozyciu ciepłego obiadu moja twarz staje się
cała czerwona.Więcej kruchych naczynek mam na nogach.Przeczytałam w piśmie
"Elle",ze firma Eris "wyprodukowała nową serię dla skóry z kruchymi
naczynkami i ze skłonnością do wylewów.Zawiera jedyne na polskim rynku
preparaty z wit.K,która obkurcza i uszczelnia naczynka,wzmacnia ich
scianki,usprawnia cyrkulacje krwi,redukując zaczerwienienia i wylewy.
Linia Pharmaceris N dostepna jest w aptekach i drogeriach"-koniec cytatu.
Widziałam u mnie w drogerii cała serię tych kosmetyków,opakowania są w
kolorze biało bordowym.
Czy może ktoś używał tych specyfików i może coś na ten temat powiedzieć.?
Mam chęć sobie sprawić kilka z nich,do tej pory używam
tonika,mleczka,balsamu do ciała i kremu przeciwzmarszczkowego ,który
przeciwdziała pękaniu naczynek (z miłorzębem japońskim) firmy MINCER MONA
LIZA.
Wygrałam dużo kosmetyków (45 szt.) tej firmy w konkursie w tv.
Pozdrawiam Danka.

1. Data: 2003-04-28 08:26:01

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:
> [...]
> o co w razie czego mam się pytać? Wiosna przyszła i tak sobie planowałam
> pójść się oczyścić, no ale po tym wczoraj to zaczynam się bać.

Najlepiej powiedz kosmetyczce przed zabiegiem o swoich obawach :-)
W zaleznosci od tego, jak bardzo szaleja twoje naczynka, kosmetyczka
moze pokryc policzki gruba warstwa maseczki ochronnej przed parowka,
albo w ogole zrezygnowac z pary na rzecz maski rozgrzewajacej i
otwierajacej pory.

Pozdrawiam
ISIA

Oriflame a Avon