L'Oreal oferta wiosna

1. Data: 2003-04-26 17:26:17

Temat: L'Oreal oferta wiosna
Od: "Joanna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przesyłam katalog na priv

przykładowe ceny:

visible lift 51,00 zł
translucide 51,00 zł
lash architect 51,00 zł
longtitude 41,00 zł
błyszczyki Glam Shine bezbarwny 30,00 zł
inne 36,00 zł kolory: 01 , 02, 03, 05, 08, 11, 14, 20, 26

od podanych cen 10% rabat. Produkty nowe oryginalne.
W Trójmieście dojazd do klienta.

Joanna

1. Data: 2003-04-26 18:31:43

Temat: Re: L'Oreal oferta wiosna
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <a...@w...pl> wrote:

> przesyłam katalog na priv
[reszta ciach]

Że tak wykażę się nieznajomością tematu i w związku z tym zapytam -
czym się różnią kosmetyki z katalogu od tych ze sklepu? To jest to samo
czy nie? I czy L'Oreal przechodzi na system sprzedaży obnośnej a la
Avon??

mips

1. Data: 2003-04-26 20:22:23

Od: "Joanna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kosmetyki są nowe, oryginalne, świeże,
jeśli lubisz i odpowiadają ci one to zapraszam.
Jestem osobą samodzielnie rozpoczynającą ten temat i mam szczere przekonanie
do tych produktów, w przeciwieństwie niestety do AVON-u, chociaż i wśród tej
marki można znaleźć smaczki.

Joanna

pytanie dot.kremu
Jakie zabiegi na wiosnę?
Coś dobrze matującego
stopy jak marzenie!
jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+