jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+

1. Data: 2003-04-26 11:51:03

Temat: jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. Czy ktos stosowal i moze cos powiedziec na temat jakosci i
skutecznosci dzialania? Cena jak na mnie na razie powalajaca i zaporowa,
dlatego, jesli juz kupie, to oby bylo warto :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-26 11:58:20

Temat: Re: jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie. Czy ktos stosowal i moze cos powiedziec na temat jakosci i
> skutecznosci dzialania? Cena jak na mnie na razie powalajaca i zaporowa,
> dlatego, jesli juz kupie, to oby bylo warto :)

Nie obawiasz sie, ze Twoje zdrowie ucierpi pod wplywem tych wszystkich
chemikaliow?

1. Data: 2003-04-26 13:52:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message news:b8drro$e6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No wlasnie. Czy ktos stosowal i moze cos powiedziec na temat jakosci i
> skutecznosci dzialania? Cena jak na mnie na razie powalajaca i zaporowa,
> dlatego, jesli juz kupie, to oby bylo warto :)

trudno powiedziec, co masz na mysli mowiac "skutecznosc
dzialania" bo ja to od razu rozumiem, ze nagle zniknie
widoczna zmarszczka pod okiem, a tak sie zwykle nie dzieje.
do do jakosci to powiem, ze zawsze bylam zadowolona z serii
forte. Stosowalam tez i ten krem i bylam zadowolona.
krem byl lekki, dobrze sie wchlanial i zostawial nawilzona skore.
mysle, ze watro go kupic.
a tak z ciekawosci ile teraz ten krem kosztuje?
iwon(k)a

1. Data: 2003-04-28 07:25:27

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> No wlasnie. Czy ktos stosowal i moze cos powiedziec na temat jakosci i
> skutecznosci dzialania? Cena jak na mnie na razie powalajaca i zaporowa,
> dlatego, jesli juz kupie, to oby bylo warto :)

Przeslac ci probke? :-)
Ja po pierwszym uzyciu mialam poduszeczki pod oczami, wiec nie bylo
drugiego :-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 07:26:12

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trudno powiedziec, co masz na mysli mowiac "skutecznosc
> dzialania"

Rzeczywiscie niescisle sie wyrazilam. Dla mnie skuteczny, to znaczy dobrze
nawilzajacy, dobrze sie wchlaniajacy, nieuczulajacy, no i wygladzajacy
(nieco) zmarszczki :)

> a tak z ciekawosci ile teraz ten krem kosztuje?

okolo 50 zl :(

Ja z seria Forte spotkalam sie przez probki i bylam bardoz zadowolona,
natomiast nie bylo wsrod tych probek kremu pod oczy, stad moje pytanie :)
Wydanie 50 zl na krem to dla mnie spore przedsiewziecie, dlatego zbieram
opinie :) Grunt, rzeby bardoz dobre nawilzal i dobrze sie wchlanial. Teraz
mam inny, tanszy kremik (skonczyla mi sie 'folacyna', bu) i na razie
stwierdzam, ze z jego mozliwosciami nawilzajacymi to jakas kpina, ale czekam
i stosuje dalej :)

Dzieki za recenzje :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-28 07:33:11

Temat: Folacyna pod oczy
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> [...]
> mam inny, tanszy kremik (skonczyla mi sie 'folacyna', bu) i na razie
> stwierdzam, ze z jego mozliwosciami nawilzajacymi to jakas kpina, ale czekam

Uzywalas tego z folacyna pod oczy? i jak wrazenia?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 08:00:03

Temat: Re: Folacyna pod oczy
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Uzywalas tego z folacyna pod oczy? i jak wrazenia?

Wrazenia sa jak najbardziej pozytywne, zwlaszcza w kontrascie z kremem,
ktory mam teraz (litosciwie nie mowie jeszcze jego nazwy, bo moze cos sie
odmieni. Dwa dni uzywania to niewiele). "Folacyna" bardzo ladnie sie
wchlania, bardzo dobrze nawilza, jest delikatny (nie podraznia), lagodzi.
Jedyne to nie 'prasuje' zmarszczek. Bardzo go sobie chwale i jesli nie
starczy mi kasy na Forte, to jednak wroce do niego. Nawilzal tak fajnie, ze
trzymalo sie to nawilzenie przez caly dzien sleczenia przed monitorem:)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-28 08:01:20

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeslac ci probke? :-)
> Ja po pierwszym uzyciu mialam poduszeczki pod oczami, wiec nie bylo
> drugiego :-(

Yyyyyyy... ojojojojoj
Nie no, co Ty, dzieki, po probke to ja sobie pojde do sklepu :) (jesli mi
dadza hehe)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-28 08:07:29

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> Yyyyyyy... ojojojojoj
> Nie no, co Ty, dzieki, po probke to ja sobie pojde do sklepu :) (jesli mi
> dadza hehe)

No nie certol sie, mala ;-)
Jak nie beda chcieli dac w sklepie to daj znac :-)

Pozdrawiam
ISIA

pytanie o maseczkę z AA Eye Perfect
balsam-pytanie