stopy jak marzenie!

1. Data: 2003-04-26 11:57:10

Temat: stopy jak marzenie!
Od: "Anja" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam pytanko, jak doprowadzic stopki do ładnego stanu... ostatnio
systematycznie stosuje pumeks ale to nic nie pomaga, nadal sa
chropowate:(( czy te kremy zmiekaczajacy i nawilzajacy Avonu daja dobre
efekty? czy moze polecacie cos innego?

1. Data: 2003-04-26 12:41:02

Temat: Re: stopy jak marzenie!
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Apr 2003 13:57:10 +0200, Anja <m...@m...pl> wrote:
[...]

Yves Rocher lawendowy - dla mnie rewelacja.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-04-26 12:49:00

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poza pumeksem polecam specjalne tarki dostepne w sklepach kosmetycznych.
Najpierw traktuje stopke taka tarka potem pumeksem a nastepnie kremem
zluszczajacym do stop z Avonu.Po wytarciu stop nakladam dosc duza warstwe
kremu nawilzacjaego do stop (tez z Avonu) i stopki sa miekkie i mile w
dotyku:)

Kasia

1. Data: 2003-04-26 12:51:36

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zluszczajacym do stop z Avonu.Po wytarciu stop nakladam dosc duza warstwe
> kremu nawilzacjaego do stop (tez z Avonu) i stopki sa miekkie i mile w

a czym w działaniu różnią się : pumeks i tarka? chodzi ci o taką metalową,
czy taką z jakby papierem ściernym?
wydawało mi się że pumeks i tarka dają ten sam efekt, ale ja niestety nie
jestem nieomylna :))
więc czemu najpierw jedno a potem drugie używasz? a nawet nie czemu a po co
:) ?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-26 13:11:07

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Apr 2003 14:51:36 +0200, rzodkiewka <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl>
wrote:
[...]
: :) ?

jesli chodzi o tarki metalowe (z papierem sciernym nie uzywalam) to one
bywaja ostrzejsze od przecietnego pumeksu. moim zdaniem rownie dobry jak
zestaw tarka+pumeks bylaby dwustronna tarka, po jednej stronie ostrzejsza a
po drugiej drobniejsza, po ostrzejszej skora jest bardziej chropowata, a
drobniejsza wygladza. cos jak pilnik, a potem polerka :)

kasica

1. Data: 2003-04-26 13:13:26

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> po drugiej drobniejsza, po ostrzejszej skora jest bardziej chropowata, a
> drobniejsza wygladza. cos jak pilnik, a potem polerka :)

o super wytłumaczone, dopisuje tarki na liste zakupów :))

pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-26 13:19:52

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moim zdaniem najlepszym wyjściem byłaby wizyta u kosmetyczki a dopiero
póżniej pilnowanie by stopy znowu nie zrobiły sie brzudkie.
Wiem, że w Krakowie jest salon, który zajmuje sie wylącznie pielęgnacją stóp
i rąk.
Polecam i pozdrawiam.

1. Data: 2003-04-26 13:28:53

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem nieomylna :))
> więc czemu najpierw jedno a potem drugie używasz? a nawet nie czemu a po

Chodzi mi o tarke metalowa (nie taka na wzor papieru sciernego,ale bardziej
na wzor tarki kuchennej)-usuwa ona twardszy naskorek np. z piet a potem
"szlifuje" stopy pumeksem. Fakt ze na koniec mozna jeszcze zastosowac tarke
z "papierem sciernym" do wygladzenia,ale to juz zalezy od tego czego
wymagaja stopy.

Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-04-26 13:32:22

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> póżniej pilnowanie by stopy znowu nie zrobiły sie brzudkie.
> Wiem, że w Krakowie jest salon, który zajmuje sie wylącznie pielęgnacją

Raz w zyciu bylam u kosmetyczki ze swoimi stopami i nie bylam
zadodowlona.Fakt ze moze zle trafilam,ale jakos mnie to zniechecilo do wizyt
u komstyczki. Sama zabralam sie za "doglebna"pielegnacje stop i jestem
zadowolona...zwlaszcza ze to jednak "troche" tansze niz kosmetyczka:)

Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-04-26 14:06:13

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Goska <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8e0ve$j1i$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> póżniej pilnowanie by stopy znowu nie zrobiły sie brzudkie.
> Wiem, że w Krakowie jest salon, który zajmuje sie wylącznie pielęgnacją

A wiesz gdzie dokładnie w K-wie znajduje się taki salon do stópek i ile
mniej więcej kosztuje wizyta, zabiegi?

Pozdrawiam
zaciekawiona Anka z brzydkimi stopami

jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+
pytanie o maseczkę z AA Eye Perfect
balsam-pytanie
malowanie paznokci
silica clean gel