Coś dobrze matującego

1. Data: 2003-04-26 14:04:42

Temat: Coś dobrze matującego
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Słyszałam że seria Mat z Piekno natury ponoć dobrze matuje skorę. Czy ktoraś
z Was uzywala tych kosmetykow (a konkretnie toniku i kremu) i może mi
doradzić? Mam 21 lat i cerę mieszaną. Jak na razie najlepszym kremem
matującym okazal się Pond's. Wlasnie mi się skonczyl i chcialam sprobowac
czegos innego (moze okaze sie lepsiejsze). Jaki krem i tonik matujacy
mozecie polecic?
Dziekuje za rady
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-26 18:36:08

Temat: Re: Coś dobrze matującego
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@w...pl> wrote:

> Jaki krem i tonik matujacy mozecie polecic?

Krem matująco-koloryzujący z melaniną AA, tudzież w wersji tylko
matującej.

Toników nie polecę, gdyż dotąd żaden nie działał matująco. Pomimo
zapewnień producenta rzecz jasna. hm...

--
mips

1. Data: 2003-04-27 10:07:20

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje spojrzeć do archiwum... bardzo bardzo niedawno ten wątek był
bardzo dokładnie omówiony... szukaj posta Dominiki "matowanie skóry tłustej
i mieszanej", tam znajdziesz mnówstwo informacji...
Karola

1. Data: 2003-04-28 07:29:46

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Słyszałam że seria Mat z Piekno natury ponoć dobrze matuje skorę. Czy
ktoraś
> z Was uzywala tych kosmetykow (a konkretnie toniku i kremu) i może mi
> doradzić?

Ja uzywalam kremu na dzien matujacego, kremu na noc i zelu do mycia twarzy.
Zel jest niezly, ale krem na dzien w ogole mnie nie matowal, a na noc byl po
prostu za tlusty, fe, oddalam go...babci ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

stopy jak marzenie!
jeszcze jedno pytanie :) Krem pod oczy Forte 25+
pytanie o maseczkę z AA Eye Perfect
balsam-pytanie
malowanie paznokci