kolejnosc skladnikow - ciasto

1. Data: 2005-09-17 16:54:21

Temat: kolejnosc skladnikow - ciasto
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy kolejnosc skladnikow dodawanych w recepturze ciasta ma wplyw?
Chodzi o ciasto parzone. Mialo byc: maka do osolonej wody z maslem.
Zapomnialem, ze do osolonej i sol dodalem pozniej, po ostygnieciu jak
wbijalem jaja. Ciasto po upieczeniu jest slone i mniej uroslo.
Mam fotke udanego ciasta tutaj /gotowy ptys/
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/ptys_domowy.jpg
Dzisiejsze ptysie wyszly jak przesolone bulki, beee
Pozdr
MarekF

2. Data: 2005-09-17 17:19:16

Temat: Re: kolejnosc skladnikow - ciasto
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Sep 2005 18:54:21 +0200, Waćpanna lub waćpan maf, w wiadomości
<news:dghhj3$n5e$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/ptys_domowy.jpg
> Dzisiejsze ptysie wyszly jak przesolone bulki, beee

Skoro wyszły niedobre, to znaczy, że trzeba solić wodę. Ja jednak wody do
ptysiów w ogóle nie solę.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-09-17 21:36:59

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

maf napisał(a):
> http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/ptys_domowy.jpg

ladny talerzyk :)

-

4. Data: 2005-09-19 08:08:20

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Skoro wyszły niedobre, to znaczy, że trzeba solić wodę. Ja jednak wody do
> ptysiów w ogóle nie solę.

Ja też :). Ale nie sądzę, by moment dodania soli miał wpływ na rośnięcie
ciasta ani na słoność (na słoność ma wpływ jedynie ilość dodanej soli).

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

5. Data: 2005-09-19 08:39:12

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Sep 2005 10:08:20 +0200, Waćpanna lub waćpan aniared, w
wiadomości <news:dglrp1$bhm$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Ja też :). Ale nie sądzę, by moment dodania soli miał wpływ na rośnięcie
> ciasta ani na słoność (na słoność ma wpływ jedynie ilość dodanej soli).

Ja tam twierdzę, że strzeżonego... jak wychodziły wcześniej, to nie należy
nic zmieniać :>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Pustą głową łatwiej przytakiwać.

smalec-jak zrobic dobry
typ szarlotki szukam
co myslicie o tej stronie?
jak ładnie usmażyć pangę? (pilne!)
Tagliatelle Stasia i Nel, takie jak w Tam Tamie ;)