kolka jelitowa

1. Data: 2003-03-24 22:21:32

Temat: kolka jelitowa
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co z tym fantem zrobić? czy są jakieś leki? czy coś takiego jak espumisan
rozwiązuje sprawę? czy to tylko gazy czy coś jeszcze?

będę wdzięczna za odpowiedź

Iza

2. Data: 2003-03-25 17:00:35

Temat: Re: kolka jelitowa
Od: "Max, MD" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niespecyficzne dolegliwości jamy brzusznej wymagają diagnostyki
przeprowadzonej przez kilku specjalistów. jeżeli bóle się nasilają należy
odwiedzić ginekologa i gastroenterologa. wykonanie podstawowych badań i
wykluczenie poważnych schorzeń może dać podstawę do postawienia diagnozy
jelita nadwrażliwego. mamy cały zestaw leków na tę dolegliwość. np Duspatalin
w tabletce lub forma retard w kapsułce. zapatrywania na tę jednostkę
chorobową są jednak różne wśród lekarzy. nie lekceważ sprawy ale tez nie
popadaj w panikę, spokój jest najważniejszy, unikanie stresów, wiem, że
trudne w dzisiejszych czasach, trzeba spróbować
z poważaniem
max

3. Data: 2003-03-25 17:16:43

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> co z tym fantem zrobić? czy są jakieś leki? czy coś takiego jak espumisan
> rozwiązuje sprawę? czy to tylko gazy czy coś jeszcze?
>
> będę wdzięczna za odpowiedź
>
> Iza

Na początek proponuje poszukac przyczyny w rodzaju diety (zbyt duzo surowych
owoców i warzyw), albo wykonywanej pracy (siedząca). Moze wystarczy zminic
dietke i troche gimnastyki.

życze powodzenia
Agata

4. Data: 2003-03-26 13:09:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003, Max, MD wrote:

> jelita nadwrażliwego. mamy cały zestaw leków na tę dolegliwość. np Duspatalin
> w tabletce lub forma retard w kapsułce. zapatrywania na tę jednostkę

a psychoterapia?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl