kolor skarpetek

1. Data: 2009-05-01 08:23:08

Temat: kolor skarpetek
Od: "Ciemna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów. Mój mąż ma często problem z doborem koloru skarpetek do
butów i spodni. Tak mnie zakręcił, że sama mam wątpliwości jakie jest klasyczne
podejście do tematu :) Tylko nie ignorujcie mnie proszę :)

2. Data: 2009-05-01 10:48:35

Temat: Re: kolor skarpetek
Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ciemna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klasyczne
> podejście do tematu :) Tylko nie ignorujcie mnie proszę :)

Skarpetki dobieramy do koloru butów. Pozdrawiam.

3. Data: 2009-05-01 11:11:50

Od: "Ciemna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> Skarpetki dobieramy do koloru butów. Pozdrawiam.

Hihihi, on podobnie twierdzi, natomiast ja byłam pzrekonana, że do koloru
spodni, gdyż tkaniny powinny być w miarę jednolite. Dzięki

4. Data: 2009-05-01 13:00:42

Od: "Nika" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Uważam, że to Ty masz rację: tkanina do tkaniny, skóra do skóry. Skarpetki
pod kolor spodni, pasek pod kolor butów.

http://www.askandyaboutclothes.com/Clothes%20Article
s/Secrets%20of%20SOCKcess.htm
--
Nika

5. Data: 2009-05-01 13:05:48

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

NTG!

zyga

praca zdalna topstars.pl
Jakie studium kosmetyczne trójmiasto?
Włosy
Kolagen Naturalny - Opinie
salon fryzjerski Katowice- pilnie poszukiwany