kolor włosów na lato

1. Data: 2005-05-23 08:52:57

Temat: Re: kolor włosów na lato
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> A tak sobie myślę, nie lepiej zostawić tak, jak jest, te myszowate? :)
> Wiesz dlaczego tak piszę? Bo ostatnio widziałam w autobusie dwie
> dziewczyny ostentacyjnie niepofarbowane. Wyglądały bardzo ładnie na tle
> całego pofarbowanego autobusu. Oryginalnie :) Do naturalnych włosów
> najłatwiej wybrać odpowiedni makijaż - to drugi argument. Trzeci jest
> taki, że włosy, jeśli są odpowiednio utrzymane, myte, świeże i pachnące,
> same w sobie wyglądają bardzo ładnie. Ot, tak na przekór wszystkim
> powrót do naturalności :)

Wszystko co piszesz, jest OK, z wyjatkiem jednego, myszowate wlosy nie
wygladaja ciekawie, bo sa takie...myszowate ;) czyli nijakie.
Doskonale Wysoka rozumiem :) Jesli nie chce kombinowac z farbowaniem, to
mozna:
- myc wlosy szamponem z rumiankiem, nie od razu widac efekt, ale z
czasem blond ladnieje; kiedys Timotei produkowal szampon
cytrynowo-grapefruitowy, tez fajnie kolorowal wlosy (ale chyba byl to
efekt uboczny, bo na opakowaniu nic o tym nie pisali)
- nie farbowac farba, ale szamponem albo szamponetka w zblizonym kolorze
co naturalny - kolor sie zmywa, wiec jesli sie nie spodoba, to z czasem
i tak zniknie; te nietrwale kolory maja jeszcze taka zalete, ze nie
pokrywaja wlosow idealnie rowniutkim kolorem, ale dopasowuja sie do
naturalnych - w ciemniejszych miejscach sa ciemniejsze, w jasniejszcyh-
jasniejsze.

th

1. Data: 2005-05-23 18:47:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> Wiesz dlaczego tak piszę? Bo ostatnio widziałam w autobusie dwie
> dziewczyny ostentacyjnie niepofarbowane. Wyglądały bardzo ładnie na tle

no ja wlasnie mialam taka faze, ze chcialam pomiec swoje naturalne
wlosy. faza potrwala z rok chyba, a teraz mam znow faze na
kolory. grunt to odmienic sobie czasem :)

-- kasica

1. Data: 2005-05-23 18:49:38

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Wszystko co piszesz, jest OK, z wyjatkiem jednego, myszowate wlosy nie
> wygladaja ciekawie, bo sa takie...myszowate ;) czyli nijakie.

ee tam nijakie. oczywiscie, dzikie kolory bardziej przyciagaja
wzrok, ale jak wlos dobrze ostrzyzony, a reszta dobrze zrobiona,
to kobieta moze naprawde swietnie wygladac, tak naturalnie elegancko.
pod warunkiem, ze dobrze sie z tym czuje, bo to jest bardzo
wazne, jesli nie najwazniejsze w tym wszystkim :)

-- kasica

1. Data: 2005-05-24 05:32:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/23/2005 8:47 PM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i napisał:

> no ja wlasnie mialam taka faze, ze chcialam pomiec swoje naturalne
> wlosy. faza potrwala z rok chyba, a teraz mam znow faze na
> kolory.

Hy, hy, ja właśnie postanowiłam nie szamponić i nie farbować przez jakiś
czas, przez co wrócił mi był mój prawdziwy kolor (zwłaszcza że pozbyłam
się rozjaśnionych nieco trwałą loczków). Miodzio. Ile wytrzymam, to nie
wiem, ale na razie służą mi te moje przyrodzone barwy do odkrycia na
nowo brązowych cieni do powiek (bo kłaczki są w odcieniu ciemny brąz) :)

> grunt to odmienic sobie czasem :)

Święte słowa :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-05-24 08:59:29

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> [...]
> pod warunkiem, ze dobrze sie z tym czuje, bo to jest bardzo
> wazne, jesli nie najwazniejsze w tym wszystkim :)

W tym sek, okreslenie ,,myszowate'' raczej wyklucza dobre samopoczucie i
ladnie wygladajace wlosy, nawet przy dobrym cieciu :) Dla mnie to tyle,
co ,,bez blasku'', a kolor to nie tylko sztuczny dziki kolor, naturalny
nie-myszowaty blond tez jest ladny :)

th

1. Data: 2005-05-24 09:14:16

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> [...]
> ladnie wygladajace wlosy, nawet przy dobrym cieciu :) Dla mnie to tyle,
> co ,,bez blasku'', a kolor to nie tylko sztuczny dziki kolor, naturalny

Dla mnie myszowate nie muszą być bez połysku. To po prostu niezbyt
ciekawy kolor - nie blond i nie ciemny. I właśnie takie włosy mogą
w słońcu naturalnie miescami się rozjaśnić, prawie jak pasemka. Kilka
razy widziałam to na znajomych, całkiem ładnie wyglądało.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-05-24 09:40:39

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/24/2005 11:14 AM,Użytkownik Krystyna Chiger usiadł wygodnie i
napisał:

> [...]
> w słońcu naturalnie miescami się rozjaśnić, prawie jak pasemka. Kilka
> razy widziałam to na znajomych, całkiem ładnie wyglądało.

Ja sobie myślę, że nawet taki kolor można bardzo ciekawie
"zagospodarować". Np. odpowiedni makijaż bardzo dużo daje. Niekoniecznie
trzeba go od razu poprawiać farbą. W którymś numerze Urody była
własnie propozycja kolorów cieni, szminek itp. dla tzw. polskiej myszki.
Moim zdaniem super :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-05-24 12:13:42

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Ja sobie myślę, że nawet taki kolor można bardzo ciekawie
> "zagospodarować". Np. odpowiedni makijaż bardzo dużo daje. Niekoniecznie
> trzeba go od razu poprawiać farbą.

bardzo duzo daje odpowiednie strzyzenie. wlosy, ktore nie przyciagaja
kolorem, powinny przyciagac ksztaltem.

-- kasica

1. Data: 2005-05-24 12:33:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/24/2005 2:13 PM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i napisał:

> bardzo duzo daje odpowiednie strzyzenie. wlosy, ktore nie przyciagaja
> kolorem, powinny przyciagac ksztaltem.

Niech ktoś to drukuje, mądrze gada kobita! :)
Dziewczyna-myszka, która przykuła moją uwagę w autobusie (moją! o mamo,
a przeciem ja nie facet :) ), miała na głowie upięty kok w wersji
"artystyczny nieład". Właściwie nie można było nazwać tego kokiem, ot,
takie fiku-miku od niechcenia. Barrrrrrrrrdzo jej było w tym twarzowo,
tak, hmmmm, romantycznie :)
Druga, również myszka, która z nią jechała, miała łatwiejsze zadanie:
cała w loczkach. Myślę, że to naturalne loczki, nie po trwałej.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-05-24 16:23:59

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 23 maja 2005 10:52
użytkownik Theli, sącząc kawkę, wyklepał:

> Wszystko co piszesz, jest OK, z wyjatkiem jednego, myszowate wlosy nie
> wygladaja ciekawie, bo sa takie...myszowate ;) czyli nijakie.

Tu bym się nie zgodziła :)
Dla mnie to jest po prostu jeden z kolorów włosów, tak jak blond czy
kasztan. Może wydawać się nijaki na tle wszystkich propozycji farb do
włosów i szamponów, gdzie proponowane kolory, siłą rzeczy, są intensywne.
Ale jakby tak na niego inaczej spojrzeć, wyjdzie, że jest to kolor, który
daje duże możliwości w doborze ubioru i makijażu (ja wiem, że jestem
monotematyczna, ale staram się wyeksponować zalety myszowatości ;) ).
Dziewczyna z mysimi włosami może wyglądać zjawiskowo - ostatnio bardzo mi
się podoba to słowo :). Mysi kolor nie musi oznaczać przysłowiowych mysich
ogonków, przetłuszczonych włosów bez połysku i w ogóle wrażenia
niechlujstwa. Skąd! Słowem, staję w obronie mysiego koloru. Odpowiednio
zagospodarowany może być bardzo interesujący.
Co do połysku - każde włosy odpowiednio pielęgnowane mają połysk. Jeśli nie
mają, to może warto zmienić szampon albo zastosować jakąś kurację
uderzeniową?

> [...]
> cytrynowo-grapefruitowy, tez fajnie kolorowal wlosy (ale chyba byl to
> efekt uboczny, bo na opakowaniu nic o tym nie pisali)

O, to jest myśl. Teraz jest szampon Timotei do włosów blond, miodowy chyba
czy coś w te klocki.

> [...]
> pokrywaja wlosow idealnie rowniutkim kolorem, ale dopasowuja sie do
> naturalnych - w ciemniejszych miejscach sa ciemniejsze, w jasniejszcyh-

Tak, to też jest warte zastosowania. Poza tym, kiedy już nam się kolor
znudzi, to po prostu przeczekamy spieranie i wracamy do stanu wyjściowego.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

co robic aby włosy rzadziej sie przetłuszczały??????
zakupy na e-bay'u
Jak po zimie zadbac o stopy
[OT] Dom SUNSILK - czy ktoras bierze udzial
Cellasene i Cellastar