kolor włosów na lato

1. Data: 2005-05-24 19:03:04

Temat: Re: kolor włosów na lato
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Niech ktoś to drukuje, mądrze gada kobita! :)

staram sie ;))

> Dziewczyna-myszka, która przykuła moją uwagę w autobusie (moją! o mamo,
> a przeciem ja nie facet :) ), miała na głowie upięty kok w wersji
> "artystyczny nieład". Właściwie nie można było nazwać tego kokiem, ot,
> takie fiku-miku od niechcenia. Barrrrrrrrrdzo jej było w tym twarzowo,
> tak, hmmmm, romantycznie :)
[...]

jest jeszcze jedna zaleta naturalnych wlosow, ktora doceniam,
hmm, z wiekiem. zazwyczaj osoby z takowymi wygladaja mlodziej
(pod warunkiem oczywiscie, ze reszta odpowiednio zadbana). po
farbowanym lbie to wlasciwie, z daleka patrzac, trudno wiek
ocenic, a klasyczny polski braz zawsze przywodzi na mysl mlode
swieze dziewcze. przynajmniej mnie :)

-- kasica