kolory podkładów

1. Data: 2004-02-12 15:02:53

Temat: Re: kolory podkładów
Od: "Agnes" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@a...pl> napisał w wiadomości
news:4254.000008fb.402b3174@newsgate.onet.pl...
> Dziewczyny, napiszcie mi proszę które podkłady wydają Wam się różowe, bo
ja dla
> odmiany szukam jasnego beżowo-różowego a wszędzie widzę tylko podkłady
żółto-
> pomarańczowe. A z jasnymi podkładami (dowolnej tonacji) rzeczywiście jest
> problem...
> Pozdrawiam,

Było coś na temat Ideal Balance L'Oreala, według mnie Avon Antystresowy
tylko nie pamiętaj, który kolor.. wiem jednak, że wyglądał strasznie różowo.

Agnes

1. Data: 2004-02-12 15:18:05

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>które podkłady wydają Wam się różowe
jak dla mnie, to revlon colorstay Ivory jest różowawy i jaśniutki

1. Data: 2004-02-12 23:03:26

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie znacie może jakieś podkładu, który ma duża gamę kolorystyczną?
> szczególnie w kierunku jasności?

Mam identyczny problem. Ostatnio upolowalam na allegro MF Facefinity 1
pochodzacy z USA, bo u nas chyba nie ma tak jasnego, przynajmniej
facefinity. Uzywalam tez Lasting Performance MF 100 (to chyba jedyny
jasny odcien dostepny normalnie w sklepie). I Soft Resistant nr 1, tez
MF, ale to akurat przywieziony z Niemiec.
A dawno temu byl Maybelline Great Wear i odcien najjasniejszy byl
naprawde bardzo jasny. Teraz jest nowy (albo ja sie wczesniej nie
zorientowalam) Wonder Finish i jest tez odcien 010, ale jeszcze go nie
sprawdzalam.

Pozdrawiam,
Iwona

--
Ciut stare zdjecie...
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-02-13 09:07:43

Od: "karola" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odnośnie różowawych odcieni słyszałam, ze są bardzo korzystne dla nas Polek,
bo świetnie niwelują ziemisty odcień cery (ponoc większoość Polek taki
posiada...) dobrze wyglądają w naszym oswietleniu słonecznym (strefie
klimatycznej).Nie wiem jak to wyglada w rzeczywistości, bo ja zawsze unikałam
takich nienaturalnych (według mnie )odcieni, preferując zwykle beże.

1. Data: 2004-02-13 19:29:13

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ja dla
> odmiany szukam jasnego beżowo-różowego a wszędzie widzę tylko podkłady
Estee Lauder, Double Wear Stay - in place Makeup, nr 1
L'Oreal, Ideal Balance, nr 15 (i wszystkie inne podkłady L'Oreala)

1. Data: 2004-02-13 20:02:01

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karola" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
unikałam
> takich nienaturalnych (według mnie )odcieni, preferując zwykle beże.

Ja też gdzieś czytałam, że zimą różowe odcienie podkładów są korzystne dla
Polek. Niestety, z mojego doświadczenia wynika, że bardzo źle wygląda różowa
twarz tuż nad nieróżową szyją.
Yba

1. Data: 2004-02-14 11:03:29

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Feb 2004 09:07:43 +0000 (UTC), karola <s...@W...gazeta.pl> wrote:
[...]

nie wiem jak przecietna Polka, ale ja wlasnie w bezowo-zoltych wygladam zle
i nienaturalnie.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Zapach cebuli na dłoniach...
Pierre Rene, gdzie?
Max Factor - Colour Adapt