koloryt skóry/effaclar

1. Data: 2002-12-09 20:03:15

Temat: koloryt skóry/effaclar
Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Na czym polega cała sprawa kolrytu skóry?
Co sprawia że skóra ma taki a nie inny odcień?
Jak poprawić ten koloryt?(poza opalaniem i samoopalaczami)
Czemu się mówi koloryt a nie kolor?

Stosował ktoś może żel do mycia twarzy effaclar? Dostałem go wraz z
kremem. Jakiś taki dziwny. Chętnie wysłucham opinii.

Tyle pytań :P

--
Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam

1. Data: 2002-12-09 20:17:05

Temat: Re: koloryt skóry/effaclar
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Stosował ktoś może żel do mycia twarzy effaclar? Dostałem go wraz z
> kremem. Jakiś taki dziwny. Chętnie wysłucham opinii.

Ja stosowalem na skore tradzikowa, moze i dziwny, ale mi bardzo pomogl,
stosowalem razem z kremem effaclar k... Nadal zreszta stosuje, o wiele mnie
mam zaskornikow oraz grodek...
Pozdrawiam Argon

1. Data: 2002-12-09 20:47:05

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr 'Pietlek' Janik" wrote:

> Na czym polega cała sprawa kolrytu skóry?
> Co sprawia że skóra ma taki a nie inny odcień?
> Jak poprawić ten koloryt?(poza opalaniem i samoopalaczami)
> Czemu się mówi koloryt a nie kolor?

Specjalistką nie jestem,
ale koloryt mówi o tym mniej wiecej czy skór awygląda zdrowo/ ładnie.
Kolor to jasny, ciemny itp
A koloryt jest np ziemisty.
I zeby miec ładny koloryt - peeling, maseczki, dobry krem, spacery, sport,
sen ;-)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-09 20:49:22

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Argon wrote:

> [...]
> stosowalem razem z kremem effaclar k... Nadal zreszta stosuje, o wiele mnie

A ile ten zel normalnie kosztuje i ile ml?

1. Data: 2002-12-09 21:37:54

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr 'Pietlek' Janik" wrote:

> dobry krem - effaclar mam, clean&clear, jakis polecicie?,

Effeclar jest ok.
Zuzyłam 4 opakowanka, teraz si eprzerzuciłam na Neutrogene VR tec jest ok :)

1. Data: 2002-12-09 21:42:29

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Specjalistką nie jestem,
> ale koloryt mówi o tym mniej wiecej czy skór awygląda zdrowo/ ładnie.
> Kolor to jasny, ciemny itp
> A koloryt jest np ziemisty.
> I zeby miec ładny koloryt -

peeling - mam,
maseczki - bede miec,
dobry krem - effaclar mam, clean&clear, jakis polecicie?,
spacery - czasami zdaza mi sie przespacerowac 7km :P , ale teraz by mi
4litery* odmarzly,
sport - generalnie nie przepadam, nudzi mnie,
sen - kiedys spalem do 16

* - miałem na myśli _uszy_ :P

pozdrówka :)

1. Data: 2002-12-09 22:16:57

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr 'Pietlek' Janik" wrote:

> Też tak wysusza?

Hmm, mnie nie wysuszął ani jeden ani drugi

> po effaclarze k dostałem takich grudek i nie wiem co z tym zrobić.

Od kiedy go uzywasz?

1. Data: 2002-12-09 22:21:43

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Effeclar jest ok.
> Zuzyłam 4 opakowanka, teraz si eprzerzuciłam na Neutrogene VR tec jest ok :)

Też tak wysusza?

po effaclarze k dostałem takich grudek i nie wiem co z tym zrobić.

BTW, zna ktoś jakiś sklep internetowy z kosmetykami tego typu? mam na
myśli dermika,neutrogena, effaclary, itp?

1. Data: 2002-12-09 23:30:53

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr 'Pietlek' Janik" wrote:

> A mnie się skóra łuszczy czasami
>
> Na dzień używam nawilżającego, effaclark tylko na noc

> Niedługo miesiąc minie
>
> Nie wiem czy to do tego, bo może poprostu wcześniej miałem.
> Teraz po wysuszeniu mogły stać się abrdziej widoczne.

Jesli Ci to wysusza skore - to lepiej odstaw ten krem, bo mozesz sobie
"szkód" narobic, zaserwuj sobie intensywna kuracje nawilżającą.
I moze przejdź sie do dermatologa.

1. Data: 2002-12-09 23:32:17

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]

"Nie idź przede mną, bo mogę nie nadążyć.
Nie idź za mną, bo nie potrafię prowadzić.
Idź tuż obok mnie i bądź mi przyjacielem."

Soraya?
przedluzanie wlosow
prostowanie wlosow
łupież