kominek a sprawa polska

1. Data: 2003-07-18 10:03:50

Temat: kominek a sprawa polska
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

musze zrobic nowy komin do kominka w kilku zrodłach napisali ze the
best to jak komin znjjduje sie bezposrednio nad kominkiem
dodatkowo mamy wtedy oszczedzedednosc na układzie kominowym raz ze
krótki dwa ze zero trojników wyczystek itp
ale niestety zrodła sa skape albo w żabojadzkim jezyku i ciezko wiedze
poszerzyć
mam obawe jednakze bo kurde jak to tak zeby mi deszcz do srodka padał
pliz o opinie
pozdroo
huck
PS no teraz to ja bede spamował wziałem kredyt kupiłem dom jescze
tylko 25 lat i z bani :))

1. Data: 2003-07-21 11:30:20

Temat: Re: kominek a sprawa polska
Od: "Krzysztof Golat" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdroo
> huck
> PS no teraz to ja bede spamował wziałem kredyt kupiłem dom jescze

Z tego co ja wiem to kominek wg sztuki kominiarskiej powinien miec "uskok w
rurze" oraz wyczystke bo inczaczej domu ci nikt nie odbierze. A przed deczem
uchroni cie malutki daszek nad koncowka rury kominowej.

--
Krzysiu Golat

galzura na płytach K-G
terakota na schodach..
Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe - jakie ?
Szafa z drzwiami "łamanymi"?
mianka montazowa na szybie