komunistyczne cukierki

1. Data: 2002-09-17 09:40:07

Temat: komunistyczne cukierki
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawiodłam się na moim ukochanym "Makrze' buu. Zakupiłam niedawno 3 kg
cukierków czekoladowych, które okazały się być raczej czekoladopodobnymi, z
margarynowym poślizgiem na języku. Co zrobić? Najlepiej wyrzucić, ale wpadł
mi do głowy pomysł, czy mozna to ustrojstwo podgrzać z dodatkiem masła,
żółtka i zrobić polewę? A może jeszcze cóś innego?
Asia

1. Data: 2002-09-17 09:45:53

Temat: Re: komunistyczne cukierki
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisała:
> czy mozna to ustrojstwo podgrzać z dodatkiem masła,
> żółtka i zrobić polewę?

Nie wiem, czy to nie jest zbyt ryzykowne i czy wyjdzie z tego cos
zjadliwego...

> A może jeszcze cóś innego?

Zachowac na czarna godzine ;-) Moze akurat trafi sie kiedys jakis
mniej wymagajacy gosc, albo zarloczne dziecko, ktore zje nawet
takie cukierki... ?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-17 15:43:36

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Asiunia" <j...@p...gda.pl>

[...]
===============

Asiu, wydaje mi sie, ze powinnas podac nazwe firmy, jak tez skladu tych cukierkow.
Ocenimy :-)))
Barbara

1. Data: 2002-09-17 18:49:28

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

A może jeszcze cóś innego?
> Asia

Jeśli mają piękne błyszczące papierki

zachowaj w chłodnym miejscu do Swiąt Bożego Narodzenia
i pozawieszaj na choince w górnych rejonach (zwłaszcza jeśli masz
dzieci) zamiast małych bombek.
Zbyt łakomi dorośli przeżyją rozczarowanie i zakołacze im być może myśl,
że kiedyś takie cukierki były znacznie milsze...
ach te wspomnienia...:-)))

- dobre cukierki czekoladowe nie mogą być tanie
- jeśli to możliwe, przeczytaj skład - to powinno ci wszystko wyjaśnić
- a takie "udawane czekoladowe cukierki" to wcale nie wynalazek
komunistów, tylko Niemców, zwłaszcza w czasach kryzysu (patrz lata 30-XX w)

pozdr
ewa

--
specjalne pozdrowienia dla hipisia!
Dawna Kuchnia _ /_

1. Data: 2002-09-18 00:44:54

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:...cut....

> [...]
> mi do głowy pomysł, czy mozna to ustrojstwo podgrzać z dodatkiem masła,
> żółtka i zrobić polewę? A może jeszcze cóś innego?

Taak!Mozna podgrzac z dodatkiem masla i zoltka ale tylko pod warunkiem
ze chcesz jeszcze wyrzucic maslo i zoltko a nie tylko same cukierki.
Nie popelniaj popularnego bledu - "nacialem sie co prawda na czyms
ale przeciez moge uratowac sytuacje i zrobic cos z tego tylko jeszcze
trzeba dolozyc to i tamto".W 90% przypadkow wyrzuca sie jedno i drugie.
JAK COS JEST ZLE TO JEST ZLE - odzalowac i wywalic.
Przepraszam za apodyktycznosc postu,ale wiele razy popelnilem taki blad.

pozdr
marek,glodny..

1. Data: 2002-09-18 06:29:32

Temat: Odp: komunistyczne cukierki
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Czaplicka <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:05f801c25e5c$92dbb670$6e841ed9@home68z1dftw8
1...
> Asiu, wydaje mi sie, ze powinnas podac nazwe firmy, jak tez skladu tych
cukierkow.
> Ocenimy :-)))

Wirtualnie? :-)) Masz rację, zajrze niebawem z czego te cuda się składają.
Asia

1. Data: 2002-09-18 06:33:47

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Jeśli mają piękne błyszczące papierki
>
> zachowaj w chłodnym miejscu do Swiąt Bożego Narodzenia
> i pozawieszaj na choince w górnych rejonach (zwłaszcza jeśli masz
> dzieci) zamiast małych bombek.

Hi, hi świetny pomysł. Papierki są bajecznie kolorowe (to mnie głównie
ujęło), będą udawać czekoladowe bomby.

> Zbyt łakomi dorośli przeżyją rozczarowanie i zakołacze im być może myśl,
> że kiedyś takie cukierki były znacznie milsze...
> ach te wspomnienia...:-)))

ROTFL :-)) Na pewno się natną, nawet nasza świnka morska, straszny łasuch,
polizała i odeszła.

> [...]
> - a takie "udawane czekoladowe cukierki" to wcale nie wynalazek
> komunistów, tylko Niemców, zwłaszcza w czasach kryzysu (patrz lata 30-XX

Nie pamiętam już dokładnie, tyle rzeczy kupowałam, ale wydaje mi się, że
wcale nie były takie tanie.
Serdeczne dzięki
Asia

Re: Wkupne [P] - naprawde co wspanialego, naprawde!!!
Zupa z opieniek
Re: namoczona bulka
Re: Ciasto kokosowe
Re: Szczupak