kondycja brwi

1. Data: 2004-06-12 22:57:40

Temat: Re: kondycja brwi
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Jun 2004 00:40:19 +0200, in pl.rec.uroda "ISIA"
<i...@p...onet.pl> wrote in :

>Ale to chyba tylko wtedy jak sie chce miec czarne?! ;-)

gwałtu, rety. przecież ją to boli!

;)

an// co lubi zwierzątki, a kreta widziała tylko w wiadomo-jakiej
kreskówce

1. Data: 2004-06-13 08:54:26

Temat: [OT] Re: kondycja brwi
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> gwałtu, rety. przecież ją to boli!

Iiiii tam, chcesz byc piekna, to niech cierpi ;-P

> an// co lubi zwierzątki, a kreta widziała tylko w wiadomo-jakiej
> kreskówce

To nie powinnas krzyczec 'gwaltu, rety' tylko 'ajooooo' :-D

Pozdrawiam
ISIA, ktorej sie zdarzylo widziec rowniez paru biedakow przyniesionych przez
kota

1. Data: 2004-06-13 09:57:07

Temat: Re: [OT] Re: kondycja brwi
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Jun 2004 10:54:26 +0200, in pl.rec.uroda "ISIA"
<i...@p...onet.pl> wrote in :

>Iiiii tam, chcesz byc piekna, to niech cierpi ;-P

znałam to w innej wersji;)

>To nie powinnas krzyczec 'gwaltu, rety' tylko 'ajooooo' :-D

nie jest takie wyraziste:>

>ISIA, ktorej sie zdarzylo widziec rowniez paru biedakow przyniesionych przez
>kota

ooo. mój pieseczek znalazł kiedyś przechodzonego gołębia i się nim
pochwalił. też fajnie:/

an//

1. Data: 2004-06-13 10:48:57

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA napisał/a w news:cah5i6$6vf$1@news.onet.pl:

> ISIA, ktorej sie zdarzylo widziec rowniez paru biedakow
> przyniesionych przez kota

Heh, widziałam parę kotów przyniesionych przez psa. Okrrropne.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

dermedic?
depilacja laserowa w Łodzi
Nowe szminki Bourjois ?;-)
jaki krem/zel do opalania?