koniec z kucharzeniem - OT

1. Data: 2002-02-27 22:32:12

Temat: Re: koniec z kucharzeniem - OT
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dawaj te lacine, przelozymy. Propolis jest dobry, ale aloes (aloe vera)
>jest najlepszy na poparzenia. Trzema miec w kuchni doniczke z w/w i
>uciac "lisc", przeciac wzdluz, ponacinac miazsz w kratke zeby soki
>wychodzily i trzymac na ranie. Oparzenie goi sie duzo szybciej niz
>normalnie, a bol znika po kilku godzinach.
>Magdalena Bassett

czyli robi dokladnie to samo co olejek lawendowy, ale olejek
ladnie pachnie..choc...kiedys sie psryskalam perfumami jakimis
lawendowymi i kolega orzekl, ze pachne, jak "robotnik na
fajrancie"

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-27 23:05:40

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:ienq7uccq31l4mr9f8sios441ao100gav0@4ax.com...

> znaczy jak sie widzi ofiare wojny, z bandazami tu i owdzie,
> plastrami tu i tam, to wiadomo, ze zarla watrobke, tak? :->>

Zarla watróbke - ma nieregularne brazowe i czerwone plamy na ciele...
niektóre podciekniete osoczem... Plastrów zero, zeby oddychalo i szybko sie
goilo...;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-27 23:15:08

Temat: Odp:Siatka było: koniec z kucharzeniem - OT
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczynska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a5jik3$i72$...@n...onet.pl...
<ciach!>
> Mnie na watróbke siatka nie pomaga...

Właśnie - jak to jest z tą siatką. Niby ma chronić przed pryskaniem, ale
zupełnie się nie sprawdza

Anka - stsal

1. Data: 2002-02-28 06:21:12

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wracam wczoraj z pracy do domu, a tutaj... obiad na stole, upieczone ciasto
(z bialek z makiem - pycha).
I wiecie co, tak mi sie to podoba, ze chyba druga lape tez do goracego oleju
wloze.

Deuter
d...@p...onet.pl
GG: 366894

1. Data: 2002-02-28 08:48:40

Temat: Re: Odp:Siatka było: koniec z kucharzeniem - OT
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"stsal" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> <ciach!>
>
> Właśnie - jak to jest z tą siatką. Niby ma chronić przed pryskaniem, ale

Lepsze sa chyba stozkowate przykrywki z otworem na gorze do odparowania.
Dziadek Uty oblepia gazetami powierzchnie wokol pieca i potem prawie nie
sprzata. Wiecej nadymi i nabrudzi Babcia papierosami.

Irek

1. Data: 2002-02-28 11:11:16

Temat: Odp: Odp:Siatka było: koniec z kucharzeniem - OT
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5ksa1$qjv$07$...@n...t-online.com...
> Lepsze sa chyba stozkowate przykrywki z otworem na gorze do odparowania.
> Dziadek Uty oblepia gazetami powierzchnie wokol pieca i potem prawie nie
> sprzata. Wiecej nadymi i nabrudzi Babcia papierosami.

Chodziłam koło takiej pokrywki, chodziłam i w końcu nie kupiłam :( Na razie
mnie nie stać :(( Ale patent z gazetami jest w moim zasięgu :)) Wreszcie
pozbędę się z domu makulatury ;) Tylko jeszcze sobie zrobię gustowny
kombinezon z kolorowych magazynów i mogę zacząć smażyć wątróbkę ;)

Anka - stsal

1. Data: 2002-02-28 11:58:41

Temat: Re: Odp: Odp:Siatka było: koniec z kucharzeniem - OT
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pozbędę się z domu makulatury ;) Tylko jeszcze sobie zrobię gustowny
>kombinezon z kolorowych magazynów i mogę zacząć smażyć wątróbkę ;)

a moze jeszcze gogle narciarskie? uniwersalny przedmiot - dawniej
(bo kiedys mialam narty) uzywalam przy krojeniu cebuli
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-28 12:00:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stsal" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozbędę się z domu makulatury ;) Tylko jeszcze sobie zrobię gustowny
> kombinezon z kolorowych magazynów i mogę zacząć smażyć wątróbkę ;)

Widziałam takie pokrywki i może to i dobre na wątróbkę, bo jak ona pryszczy,
to podskakuje i się sama przewraca...
Hehe... Bo w to mieszanie przez dziurkę 5 cm średnicy to jakoś nie wierzę...

1. Data: 2002-02-28 12:07:20

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:up6s7ukfjdlbqhql1f2b3e9sp4g7e9fiu8@4ax.com...

> a moze jeszcze gogle narciarskie? uniwersalny przedmiot - dawniej
> (bo kiedys mialam narty) uzywalam przy krojeniu cebuli

Ja mam zwykle optyczne okulary, bo mnie tak natura potraktowala...
Przy smazeniu watróbki faktycznie chronia oczy... ;-)))

1. Data: 2002-03-01 02:15:43

Temat: Odp: Odp: Odp:Siatka było: koniec z kucharzeniem - OT
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczynska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a5l6hl$n1u$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> Ja mam zwykle optyczne okulary, bo mnie tak natura potraktowala...
> Przy smazeniu watróbki faktycznie chronia oczy... ;-)))

Gooogle, Krysiu :))) Będę się dzielnie zasłaniać monitorem ;) Na razie
ugrzęzłam tam w archiwum grupy, więc poproszę lubego, coby zaniósł do kuchni
kompa, a ja będę dzielnie smażyć wynurzając się co jakiś czas spod góry
postów, ale nie za bardzo - bo w końcu mają mnie chronić przed poparzeniem
;) Jeśli jakieś posty będą zatłuszczone, to bardzo przepraszam :))

Anka - stsal

rogale marcinskie - OT?????
Ziemniaki inaczej
Re: Dutch oven?! Ki czort?