koniec z kucharzeniem - OT

1. Data: 2002-03-01 17:03:13

Temat: Re: koniec z kucharzeniem - OT
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote

>Mnie kiedys taka chaliera strzelila w oko, ktore zdarzylam tak do
>polowy zamknac....od tej pory watrobke smaze pod siatka, a jak
>mam przewracac, to zdejmuje z oignia i ide do niej z tarcza -
>najwieksza przykrywka w domu.....juz mnie pare razy ocalila

..uwaga z tym tluszczem...malo optymistycznie napisze, ze znam
kobiete ktorej chlapnela kropla tluszczu w czasie smazenia, w
oko...dlugo walczyla z okiem i nie udalo sie
uratowac...stracila wzrok (zaczelo sie paskudzic)...

AgataW.

1. Data: 2002-03-01 17:10:13

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "AgataW" <a...@g...com.pl>

> [...]
> oko...dlugo walczyla z okiem i nie udalo sie
> uratowac...stracila wzrok (zaczelo sie paskudzic)...

Watrobki nie nalezy smazyc, a wrzucic do grila lub innego podobnego
ustrojstwa [takie podobne do gofrownicy tez jest dobre]. Jak sie to wklada w
odpowiednio wysokiej temperaturze, procedura doprowadzania do 'zjadliwosci'
trwa minute.
Mam takie urzadzenie, ktore nazywa sie Silex. I spod i gora maja grzanie.
Recepta na kazdy gatunek miesa: 1 cm - 1 minuta, miesa sie 'nie buje'.
Pycha. I bez tluszczu :-)
Barbara

1. Data: 2002-03-01 20:08:47

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Mam takie urzadzenie, ktore nazywa sie Silex. I spod i gora maja grzanie.
> Recepta na kazdy gatunek miesa: 1 cm - 1 minuta, miesa sie 'nie buje'.

Ale watróbka drobiowa jest smaczna smazona w dosc duzej ilosci tluszczu
potem poprzewracana na wszystkie strony, potem duzo cebulki i podsmazona i
poduszona... z pieprzem bez soli...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-02 13:15:22

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> oko...dlugo walczyla z okiem i nie udalo sie
> uratowac...stracila wzrok (zaczelo sie paskudzic)...

Blagam, przestancie...To trza gotowac w goglach narciarskich?????
Kaska

rogale marcinskie - OT?????
Ziemniaki inaczej
Re: Dutch oven?! Ki czort?