konkurs

1. Data: 2004-09-10 09:52:33

Temat: konkurs
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!!
Witam !!!
Po przeczytani postu od Magdaleny Bassett:
A ja chciałam wszystkim podziękować za dzielenie Sie zdjęciami i
relacjami ze spotkań. Bardzo jestem wdzięczna za to, ze ktoś spędza czas
na przygotowaniu zdjęć i opisy, Dzięki tym opisom jestem w stanie czuć
Sie członkiem grupy, choć na odległość. Jest mi milo pooglądać, co
ludzie maja w ogrodach, jak wyglądają ci, których czytam na grupie, jak
Sie takie spotkania odbywają.
Jeszcze raz, Dzięki
Magdalena Bassett

Nasunął się taki pomysł, może by na grupie ogłosić konkurs na
najładniejszy, najciekawszy, najoryginalniejszy
lub temu podobny ogród wśród grupowiczów.
Byłaby okazja do pochwalenia się swoimi osiągnięciami.
Co Wy na to???
Pozdrawiam Jacek

2. Data: 2004-09-10 10:40:16

Temat: Re: konkurs
Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najładniejszy, najciekawszy, najoryginalniejszy
> lub temu podobny ogród wśród grupowiczów.
> Byłaby okazja do pochwalenia się swoimi osiągnięciami.

Jaki sens jest sie scigac?
Kiepski pomysl.

moni

3. Data: 2004-09-10 11:33:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jaki sens jest sie scigac?
> Kiepski pomysl.

Mi też się nie podoba, zakładanie ogrodu to nie rywalizacja, zresztą różne
mamy tu gusta....wszytskie ogrody sa piękne bo są nasze :) A chwalić każdy
się może, to robimy pokazując zdjęcia swoich ogrodów i roślin na stronach
:))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-09-10 11:50:20

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się może, to robimy pokazując zdjęcia swoich ogrodów i roślin na stronach

Widzę, że to jest kiepski pomysł.
pozdrawiam Jacek

5. Data: 2004-09-10 13:06:20

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał:
> Nasunął się taki pomysł, może by na grupie ogłosić konkurs na
> najładniejszy, najciekawszy, najoryginalniejszy
> lub temu podobny ogród wśród grupowiczów.

Także nie popieram, bo mój jest najładniejszy i tylko stresować się będą
pozostali ;-)
Lepszym pomysłem byłby konkurs na jedno (!) najciekawsze (najbardziej
nieprawdopodobne, niespotykane, ....?) zdjęcie w ogrodzie.
Wtedy mogę być w jury :-))))
Pozdrowienia Jurek

6. Data: 2004-09-10 13:12:28

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Także nie popieram, bo mój jest najładniejszy i tylko stresować się będą
> pozostali ;-)

Wiem ze Twój jest ładny, bardzo zadbany!! Mnie się podoba Bardzo.

> Lepszym pomysłem byłby konkurs na jedno (!) najciekawsze (najbardziej
> nieprawdopodobne, niespotykane, ....?) zdjęcie

lub miejsce

w ogrodzie.
> Wtedy mogę być w jury :-))))
> Pozdrowienia Jurek

Jacek

7. Data: 2004-09-10 14:50:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Także nie popieram, bo mój jest najładniejszy i tylko stresować się będą
> pozostali ;-)
> Pozdrowienia Jurek

Eee tam, mój jest ładniejszy :-D

Serdecznie Miłka

8. Data: 2004-09-10 14:53:38

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszym pomysłem byłby konkurs na jedno (!) najciekawsze (najbardziej
> nieprawdopodobne, niespotykane, ....?) zdjęcie w ogrodzie.

> Pozdrowienia Jurek

Taki konkurs i mi się podoba. Mogę nawet zaoferować miejsce na
http://ogrody.agorsan.pl/ dla prezentacji nagrodzonych i wyróżnionych prac.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

9. Data: 2004-09-10 15:23:01

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee tam, mój jest ładniejszy :-D
>
> Serdecznie Miłka

Widziałem jest ładny!!
Jacek

10. Data: 2004-09-10 17:36:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Widziałem jest ładny!!
> Jacek

Tylko "ładny" ??? :-(

Serdecznie Miłka

tajemnicze zjawisko by ksRobak
żywność ekologiczna
Re: Różowe , najróżowsze
Grób w ogrodzie
Gdzie jest księgarnia ogrodnicza w Warszawie