konstruktywne dyskusje

następny post »
From: "Martynika" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: konstruktywne dyskusje
Date: Wed, 26 Mar 2003 11:29:53 +0100
Sender: m...@o...pl@superson.net.autocom.pl

Od niedawna uczestniczę (czynnie lub biernie) w dyskusjach na psr i taka
refleksja mnie naszła. Każda rozpoczęta dyskusja prędzej czy później
zamienia się w pyskówkę. Merytoryki z czasem w każdej dyskusji mniej a
wycieczek osobistych coraz więcej. Smutne to trochę bo co prawda "dom to nie
kościół" a "członkowie rodziny to nie ikony" ale jeśli tak jest tutaj to
wielce prawdobodone że podobnie jest w rodzinach członków grupy. Wiele osób
pisze o tolerancji o dystansie a jednoczesnie ich wypowiedzi na temat innych
członków grupy pozwalają sądzić że poglądy które głoszą to tylko slowa słowa
słowa słowa.....

Martynika