korekta noska

1. Data: 2004-12-17 22:00:06

Temat: korekta noska
Od: "lidia" <l...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie jestem na biezaco w Polsce z tad moje pytanie
czy ktoras z Pan mogla by mi polecic dobrego plastyka ?(srednia korekta
nosa)
wylacznie warszawa i krakow
najlepiej z wlasnego doswiadczenia
i czy aby kwota 6 tys jest ok ?, czytalam chyba w claudii czy musze cos
jeszcze wiedziec?)
wszystkim serdecznie dziekuje za powazne rady reszta niech sobie daruje
pozdrawiam lidia

1. Data: 2004-12-17 22:03:33

Temat: Re: korekta noska
Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lidia" <l...@b...de> napisał w wiadomości
> witam
> nie jestem na biezaco w Polsce z tad moje pytanie
> czy ktoras z Pan mogla by mi polecic dobrego plastyka ?(srednia korekta
> nosa)

poszukaj na forach z googli. Moze np. tu cos znajdziesz:
http://users.nethit.pl/forum/forum/cialo/page=1/
Zycze powodzenia w zabiegu, jesli sie zdecydujesz :)

Dermika Extremale 35+
Próbki
L'eau d'issey miyake - pojemnosc 20ml?
WROCŁAW - Pan Krzyś z salonu VIP przy ul. Reja
Emporio Armani Night- używa ktoś?