koronografia wirtualna

1. Data: 2005-08-23 23:32:47

Temat: koronografia wirtualna
Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna z prywatnych przychodni reklamuje usługę (z opisu wynika, ze chodzi o
16-o kanałowy tomograf) pod nazwa "koronografia wirtualna", która, w sposób
nieinwazyjny ma jakoby byc w stanie dostarczac takie same, a nawet lepsze
diagnostycznie informacje, co klasyczna koronografia.
czy ktos poddawał się temu badaniu i jaka jest na ten temat opinia?

2. Data: 2005-08-24 18:10:12

Temat: Re: koronografia wirtualna
Od: " jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest w Krakowie tomograf 64 rzędowy Somatom, szpital Jana Pawła II,
i w Warszawie w Wojskowym Instytucie też 64 rzędowy. Cena chyba ok 2 tys. zl

3. Data: 2005-08-25 16:16:06

Od: "GoldSilver" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> jest w Krakowie tomograf 64 rzędowy Somatom, szpital Jana Pawła II,
> i w Warszawie w Wojskowym Instytucie też 64 rzędowy. Cena chyba ok 2 tys.
> zl

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ciekawe czy z bieda kasy (NFZ) da się załatwić jakieś skierowanie...
Jednak za kasę można kupić zdrowie :-(
Mój dziadek zmarł w trakcie koronografie a może jakbyśmy wiedzieli o takiej
możliwości i wyłożyłoby się kasę to by...

Plomba światłoutwardzana - pytanie
proźba do lekarzy
Gdzie kupic halimetr?
chlamydia pneumoniae
Gdzie rezonans magnetyczny dla osoby otyłej?