kosiarka z napędem

11. Data: 2014-06-19 18:33:31

Temat: Re: kosiarka z napędem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 21:28:19 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> to zostaje podkaszarka.

No właśnie - jaka podkaszarka SPALINOWA? Dosyć pilne.

12. Data: 2014-06-23 03:42:18

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-19 18:33, Ikselka pisze:

> No właśnie - jaka podkaszarka SPALINOWA? Dosyć pilne.

Szkoly sa dwie:
- markowa - np. Stihl (bo moze dluzej wytrzyma)
- marketowa - (bo jak padnie to w cenie markowej kupie jeszcze 2 nastepne)

Pozdro

Maseł

P.S. Ja mam ciut przewymiarowanego stihla i sobie chwale...

13. Data: 2014-06-23 22:07:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2014 03:42:18 +0200, Maseł napisał(a):

> [...]
>
> Pozdro
>
> Maseł
>
> P.S. Ja mam ciut przewymiarowanego stihla i sobie chwale...

Dzięki, odkąd drogi sprzęt zaczął padać tak samo jak tani, a serwis
gwarancyjny się wypiął (zresztą co mi z tego, że kiedyś tam nawet naprawią,
jak jestem bez sprzętu wtedy, kiedy akurat go najbardziej potrzebuję...),
jestem wyznawczynią tej drugiej szkoły - kupuję tańsze, a jak się coś
psuje, to wyrzucam na śmietnik; cóż, góra śmiecia urośnie, ale mnie
zostanie pare tysiączków w kieszonce :-)

B A S T A R D Child Rapists William Korab, M. Kenneth Bien & Judge Art Ahalt
Dlaczego węże basenowe są karbowane?
Zawor Gardeny od dolu popekal i saczy sie woda.. - sklejac da sie?
Re: Urządzone apartamenty
Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?