kosmetyczka Wrocław

1. Data: 2006-05-24 17:12:49

Temat: kosmetyczka Wrocław
Od: "magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, szukam godnej polecenia kosmetyczki we Wrocławiu. Zamierzam wybrac
sie na oczyszczanie twarzy i nie chciałabym po zabiegu wyglądac gorzej niż
przed nim. Najlepiej gdyby zabieg kosztował w granicach 80 zł.
Z góry dziękuję i pozdrawiam ciepło.
Magda

2. Data: 2006-05-27 10:08:21

Temat: Re: kosmetyczka Wrocław
Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.precz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie na oczyszczanie twarzy i nie chciałabym po zabiegu wyglądac gorzej niż
> przed nim. Najlepiej gdyby zabieg kosztował w granicach 80 zł.

no właśnie też poszukuję i miałam nadzieje że ktoś ci odpowie... moja
kosmetyczka odeszła z pracy jakiś czas temu i teraz szukam kolejnej,
ale widać to pilnie strzeżone tajemnice ;) ;)

Nusia

3. Data: 2006-05-27 14:18:17

Od: "Jezabel" <j...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <m...@i...pl> szuka:

Witajcie, dziewczynki! ;o)

Szczerze Wam polecam sprawdzoną i niedrogą kosmetyczkę - panią Agatę,
Gabinet Kosmetyki Naturalnej. Blisko centrum, ul. Ślężna 27 (idąc Ślężną
prosto od Stawowej mijamy po prawej stronie jakieś niskie PRL-owskie bloki,
zaraz za nimi stoi kolorowy nowy budynek, trzeba od ulicy skręcić w prawo i
wejść po schodkach). Gabinet niewielki, ale bardzo przytulny, dobre i
naturalne kosmetyki Dr. Rimpler, no i ceny dla ludzi, nie z kosmosu
(standardowe czyszczenie 60 zł, z algami 70, a z algami i masażem 80). Jest
tam też fryzjer, z tego co wiem wnioskuję, że to zupełnie inna firma, ale na
to nie patrzcie ;) wystrój tego "zakładu" jest dość...hmmm.. oryginalny ;oD

Aaa, no i telefon: 071 794-72-44, kom. 501 34 29 23, prosić panią Agatę.

Jezabel

4. Data: 2006-05-27 16:00:44

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.precz> szukaj wiadomości tego autora

> to nie patrzcie ;) wystrój tego "zakładu" jest dość...hmmm.. oryginalny
> ;oD

wystrój fryzjera czy salonu kosmetycznego? ;) a możesz jaśniej?
czy tam jest duże obłożenie? trzeba się zapisywać na tel z dużym
wyprzedzeniem?

Nusia spragniona kosmetyczki

5. Data: 2006-05-27 18:09:57

Od: "Jezabel" <j...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nusia" <nienawidzę@spamu.precz> napisał w wiadomości

> wystrój fryzjera czy salonu kosmetycznego? ;) a możesz jaśniej?
> czy tam jest duże obłożenie? trzeba się zapisywać na tel z dużym
> wyprzedzeniem?
>
> Nusia spragniona kosmetyczki

Niusiu, pisałam, że sam gabinet kosmetyczny jest bardzo fajny, tylko fryzjer
nie ten tego ;) Nie czeka się długo, najwyżej 2-4 dni, wszystko zależy od
tego, jakie godziny cię interesują (ja chodziłam do niedawna co tydzień na
kwasy i między 11.00 a 14.00 nie miałam większych trudności w zapisaniu się
na zabieg).

Jezabel

6. Data: 2006-05-28 12:35:50

Od: "magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzięki za wszystkie namiary! na pewno skorzystam;)
magda

7. Data: 2006-05-28 21:30:04

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jezabel" <j...@N...e-wro.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego, jakie godziny cię interesują (ja chodziłam do niedawna co tydzień na

A ile tam kosztuja kwasy?
I czy oczyszczanie jest dokladne? Bo wkurza mnie jak wracam od kosmetyczki i
jeszcze tego samego dnia mogę "coś z siebie wydusić" :P
Pozdrawiam!
Ania

8. Data: 2006-05-31 02:36:51

Od: "Jezabel" <j...@N...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I czy oczyszczanie jest dokladne? Bo wkurza mnie jak wracam od kosmetyczki
> jeszcze tego samego dnia mogę "coś z siebie wydusić" :P

Jeśli chodzi o czyszczenie, to nie mam się do czego przyczepić. Sama też nie
znoszę tych "poprawek" po powrocie do domu, we własnym lusterku ;o) Za kwasy
płaciłam 55 zł.

Jezabel

Dobry fryzjer- stylista w Warszawie?
czy zel niszczy wlosy?
tipserka godna polecenia w Krakowie , kto zna
Stylista - fryzjer w Warszawie
zamykanie naczynek laserem - gdzie w Warszawie