kosmetyki.

1. Data: 2003-06-22 22:15:29

Temat: kosmetyki.
Od: "abrakadabra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy mozecie polecic jakis niedrogi kosmetyk ujedrniajacy?
[np. przepisy na maseczki itd]
albo jakies zabiegi, ktore moge wykonac sama w domu?
zaczelo mi sie robic za duzo skory ;/

dziekuje za pomoc

2. Data: 2003-06-22 23:26:43

Temat: Re: kosmetyki.
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

abrakadabra <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> [np. przepisy na maseczki itd]
> albo jakies zabiegi, ktore moge wykonac sama w domu?

po pierwsze,drugie i trzecie cwiczenia.Nastepnie mozesz wcierac-Vichy-D
stock, nowy krem z Avonu,niektore dziewczyny sobie chwala,czy perfectslim
Loreala.Wlasciwie chodzi o to,by masowac sie i wcierac cos
systematycznie.Skora bedzie "kurczyla sie"bardzo powoli,ale bedzie sie
kurczyla.Ja obserwowalam to u siebie.Tluszcz z tk.podskornej zniknal a
zostal rozciagniety fald skory.Teraz po 2 latach skory jest duzo mniej a
rozstepy mniej widoczne.Optymalni maja na to tez taki sposob,ze jedza skorki
wieprzowe.Np upieczone razem z innymi skladnikami w pasztecie.WIele osob to
poleca. Ale na pierwszym miejscu cwicz.Powodzenia Hafsa

3. Data: 2003-06-23 08:48:40

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wieprzowe.Np upieczone razem z innymi skladnikami w pasztecie.WIele osob
> poleca. Ale na pierwszym miejscu cwicz.Powodzenia Hafsa

Otóż to, nie może w diecie brakować kolagenu, jeżeli organizm ma dbać o
elastyczność i regenerację całej skóry. Najskuteczniejsze jest jej
odżywianie
od środka, samo smarowanie kosmetykami, to jak wiosłowanie pod prąd
w górę rzeki. Wiadomo, że skóra się łuszczy, a wymiana komórek następuje od
wenątrz. W dodatku skóry jest baaaardzo dużo i jest najdalej "od koryta",
czyli od składników odzywczych zawartych we krwi.

Oczywiście można stosować i jedno i drugie, i nie tylko, aktywność
fizyczna - jak zawsze - jest dla zdrowia i odchudzania niezbędna.

Pozdrawiam
Krystyna

4. Data: 2003-06-23 09:21:28

Temat: Odp: kosmetyki.
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik abrakadabra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd59nt$1dtm$...@f...acn.pl...
> [...]
> [np. przepisy na maseczki itd]
> albo jakies zabiegi, ktore moge wykonac sama w domu?

Zajrzyj na www.wizaz.pl (cos dzisiaj nie dziala, ale chyba to tylko chwilowa
przerwa) - tam uzytkowniczki dziela sie swoimi wrazeniami po uzyciu roznych
kosmetykow, bedziesz widziala co jest najbardziej zachwalane i na co warto
wydac pieniadze =]
Do domu polecam kupno tygodnika NAJ z kaseta video Cindy Crawford (sprzed
dwoch tygodni, moze jeszcze gdzies dostaniesz) - to sa cwiczenia dla kobiet,
ktore niedawno urodzily dziecko, wiec sila rzeczy maja nieco za duzo skory i
duuuuza potrzebe pozbycia sie jej =] Uprawiam te cwiczenia od dwoch tygodni
i wielce chwale =]

Pozdrawiam,
Karola

5. Data: 2003-06-23 09:32:33

Od: "małgosia" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę powiedzieć, w czym znajduje się kalogen, by móc "stosować" go od
wewnątrz?

> [...]
>
> Oczywiście można stosować i jedno i drugie, i nie tylko, aktywność
> fizyczna - jak zawsze - jest dla zdrowia i odchudzania niezbędna.

---
Ausgehende Mail ist zertifiziert virenfrei.
Uberpruft durch AVG Antivirus System (http://www.grisoft.com/de).
Version: 6.0.491 / Virendatenbank: 290 - Erstellungsdatum: 2003-06-18

6. Data: 2003-06-23 09:45:09

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "małgosia" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> proszę powiedzieć, w czym znajduje się kalogen, by móc "stosować" go od
> wewnątrz?

Akurat to wszystko, co nie jest w modzie, czyli wszelkie podroby. Salcesony,
flaczki, skórki wieprzowe, galarety, żelatyna itp.
W każdym razie w żadnych roślinach kolagenu nie ma.

7. Data: 2003-06-23 10:31:46

Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bd6i81$lt4$...@n...onet.pl...

> Akurat to wszystko, co nie jest w modzie, czyli wszelkie podroby. Salcesony,
> flaczki, skórki wieprzowe, galarety, żelatyna itp.
> W każdym razie w żadnych roślinach kolagenu nie ma.

Warto też zapoznać się z 2 stroną dyskusji kolagenowej.
Kolagen to białko trawione na poziomie zaledwie kilku procent,
składa się z aminokwasów endogennych - które są syntezowane
przez organizm, oraz w niewielkim procencie z egzogennej lizyny
która powszechnie występuje w roślinach.
Warto też zwrócić uwagę, że tak naprawdę to w procesie trawienia
każde białko zostaje rozłożone na aminokwasy i dołączone do ogólnej
puli, z tych ok 20 aminokwasów organizm składa sobie własne białka
których jest ponoć 50 000 rodzajów. Stosowanie kolagenu od wewnątrz
jest delikatnie mówiąc niemożliwe.

pozdrawiam Chaciur

8. Data: 2003-06-23 11:25:37

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> napisał w wiadomości

> Warto też zapoznać się z 2 stroną dyskusji kolagenowej.(...)
> Stosowanie kolagenu od wewnątrz
> jest delikatnie mówiąc niemożliwe.

Tak jak niemożliwym jest, iż nabierzemy rozumu podjadajac możdżek :-DDD

Nadmiar wiszącej skóry to robota dla chirurga. Pewnie takie nieduże
nadmiary można sobie "sfilcować" klepaniem i masażem, ale z dużymi rady
sobie nie damy.

Mozna natomiast opóźnic procesy niszczenia kolagenu:

http://www.resmedica.pl/zdart7017.html
(nadmiar glukozy niszczy kolagen, nie weim tylko, co to ten NADMIAR....)

I uwaga na zaleganie na sloncu:
(...) Ponadto promieniowanie UV niszczy białka budujące skórę - kolagen i
elastynę i silnie aktywuje wolne rodniki, czym wydatnie przyspiesza procesy
starzenia.
Czy warto się opalac: http://www2.gazeta.pl/zdrowie/1,45031,890561.html
I od razu uwaga: żaden krem z filtrem nie pomoże (a wręcz może może
zaszkodzić) gdy przez pół dnia będziemy sie grillować na plaży. Bierzmy
przykład z gwiazd Haliłudu: kapelusz z szerokim rondem, biała zwiewna
sukienka i leżaczek pod rozłożystą palmą :-)

I.

9. Data: 2003-06-23 12:31:56

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abrakadabra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam,
> czy mozecie polecic jakis niedrogi kosmetyk ujedrniajacy?

Niestety - niedrogi w tym przypadku równa się nieskuteczny :-/
Ja mogę polecić z drogich i skutecznych - guam, można kupić w sklepie
internetowym i zrobić sobie zabiegi w domu.
A z domowych sposobów - nacieranie rękawicą zmoczoną w wodzie, a potem w
soli (najlepiej morskiej - do kupienia w hipermarketach albo w sklepach ze
zdrową żywnością)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.com

10. Data: 2003-06-23 12:55:41

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore niedawno urodzily dziecko, wiec sila rzeczy maja nieco za duzo skory
> duuuuza potrzebe pozbycia sie jej =] Uprawiam te cwiczenia od dwoch

Kupilam sobie rowniez Naj z kaseta (tylko z powodu kasety ;) - sila
reklamy), ale ja nie polecam jakos szczegolnie - na tej kasecie sa 2 zestawy
cwiczen po okolo 15 minut (pierwszy chyba 11, drugi 16 minut, czy cos kolo
tego) - Cwiczenia z pierwszej kasety Cindy Crawford (do kupienia w sklepach)
moim zdaniem sa lepsze - przede wszystkim ze wzgledu na dlugosc treningu -
okolo 40 minut. Najlepiej jednak by trening trwal okolo godziny.

Zreszta, sama ocen jakie treningi ci odpowiadaja - byc moze te krociotkie -
wtedy ostatnie NAJ bedzie dobrym wyborem.

Pozdr
Kafka

miso-zupa???
makrobiotyka
co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?
kwas chlebowy
ODEZWA DO JANA W.