kosmetyki Pupa we Wrocławiu

1. Data: 2003-06-15 23:18:29

Temat: kosmetyki Pupa we Wrocławiu
Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :)

Mam pytanie głównie do Wrocławian(ek). Orientujecie się może, gdzie mogę
dostać kosmetyki firmy Pupa? Wydaje mi się, że kiedyś je w Tesco widziałam,
ale nie jestem pewna. Z góry dziękuję za informacje.

Z pozdrowieniami

Niki

1. Data: 2003-06-16 05:40:01

Temat: Re: kosmetyki Pupa we Wrocławiu
Od: "lalka" <o...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikita" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Cześć :)
>
> Mam pytanie głównie do Wrocławian(ek). Orientujecie się może, gdzie mogę
> dostać kosmetyki firmy Pupa?
-----------------------------------

Widziałam w Douglasie w Galegii Dominikańskiej

Pozdrawiam lalka

1. Data: 2003-06-16 07:20:39

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
widziałam,
> ale nie jestem pewna. Z góry dziękuję za informacje.

Kiedyś były w drogerii w Rynku, ale dawno już nie byłam i nie wiem,
w Galerii Centrum mieli cienie Pupy, ale nie wiem czy coś jeszcze.

Moni

1. Data: 2003-06-16 09:33:46

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikita wrote:

> [...]
>dostać kosmetyki firmy Pupa? Wydaje mi się, że kiedyś je w Tesco widziałam,
>ale nie jestem pewna. Z góry dziękuję za informacje.

W drogerii "Pod Złotym Pucharem" w Rynku, w Galerii Centrum (ale mały
asortyment), poza tym chyba w Empiku.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-06-16 14:43:18

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Kosmetyki Pupy sa w Kameleonie na parterze :)

Ps- strasznie tanie kosmetyki Pupy sa, heh,...w Petersburgu np blyszczyk w
ksztalcie diabelka ok 15 zl. Zaluje ze nie wykupilam polowy sklepu :(((

Pozdro
Ania

1. Data: 2003-06-16 15:34:21

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Wam dziewczyny za informacje. Jutro ruszam na zakupy :)

Moc pozdrowień

Niki

Paski wybielające
Avene - wiem że już było :)
[WROC] VEET - wosk do depilacji - gdzie?
marynarka z 4 guzikami
na czerwono