kosmetyki ekologiczne

1. Data: 2005-12-19 21:52:11

Temat: kosmetyki ekologiczne
Od: "zocha" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
czy ktoś z Was spotkał się gdzieś z kosmetykami ekologicznymi? Zachwalała mi
znajoma z Anglii, że ponoć świetne, bo składniki tylko roślinne i żadnej
chemii. Podobno dobre dla alergików, a ja z moją skórą już nie daję rady :(
Zresztą ja jeszcze bym jakoś wytrzymała (tyle lat musiałam i było,
więc....), ale moja córka też już zaczyna mieć problemy :(
Możecie coś polecić we Wrocławiu, albo w sieci?
Dzięki
Zocha

1. Data: 2005-12-19 22:10:56

Temat: Re: kosmetyki ekologiczne
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

zocha napisał(a):
> [...]
> więc....), ale moja córka też już zaczyna mieć problemy :(
> Możecie coś polecić we Wrocławiu, albo w sieci?

ciekawe, ja jako alergik wiem,ze najwieksze alergeny dla mnie to wlasnie
te pochodzenia roslinnego - zegnajcie kremy z rumiankiem i innymi
ziolkami ;]

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-12-19 22:17:09

Od: "zocha" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości news:do7b5i$khv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ciekawe, ja jako alergik wiem,ze najwieksze alergeny dla mnie to wlasnie
> te pochodzenia roslinnego - zegnajcie kremy z rumiankiem i innymi ziolkami
> ;]

Alergii jest chyba więcej niż gwiazd na niebie ;) Ja ostatnio spotkałam się
z teorią (lekarza, żeby nie było), że alergików pokarmowych uczulają
konserwanty i chemia w pożywieniu, a nie sam produkt. Dlatego często w
testach skórnych nie wychodzi alergia np. na pomidora, a jak zjesz, to
taaaka reakcja jak złoto. Bo organizam reaguje nie na samego pomidora, ale
na pomidora z "dodatkami", ale to już NTG.

Pozdrawiam
Zocha, co dalej pomocy szuka

1. Data: 2005-12-19 22:27:15

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

zocha napisał(a):

> [...]
> taaaka reakcja jak złoto. Bo organizam reaguje nie na samego pomidora, ale
> na pomidora z "dodatkami", ale to już NTG.

bo dokładnie tak jest...

podobnie jak to, że w przypadku kosmetyków najbardziej uczulają środki
"perfumujące"...

niestety, alergia, uczulenia dołączyły do chorób cywilizacyjnych... :(

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-12-19 22:52:42

Od: "ruda61" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zocha" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> więc....), ale moja córka też już zaczyna mieć problemy :(
> Możecie coś polecić we Wrocławiu, albo w sieci?

Witaj,
coś takiego rzuciło mi się ostatnio na allegro. Balsamy ekologiczne, czy
jakoś tak. Sprawdź, ja się na tym nie znam. Zapamiętałam, bo pierwszy raz
coś takiego widziałam :)

Pozdro
Ruda

1. Data: 2005-12-20 08:40:09

Od: Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz to http://femi.pl/

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

"Kobiety zawsze postawią na swoim, bo mają piersi.
Nieważne duże czy małe, sam fakt ich posiadania oznacza,
że stoicie na wygranych pozycjach." Jonathan Carroll
http://leslawa-ignaszewska.com

1. Data: 2005-12-20 09:13:39

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zocha" <z...@w...pl> wrote in message
> [...]
> mi znajoma z Anglii, że ponoć świetne, bo składniki tylko roślinne i
> żadnej chemii. Podobno dobre dla alergików, a ja z moją skórą już nie daję

Moze The Body Shop?
W Polsce do kupienia tylko na allegro.

m.

1. Data: 2005-12-20 09:27:00

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zocha" napisała
> [...]
> mi znajoma z Anglii, że ponoć świetne, bo składniki tylko roślinne i
> żadnej chemii. Podobno dobre dla alergików, a ja z moją skórą już nie daję

Jeśli znajoma z Anglii, to zachwalała najprawdopodobniej to:
http://tinylink.com/?MfDML5KW91
To jedne z najbardziej cenionych na świecie kosmetyków.
Sama bardzo chwalę też Femi (link podano wyżej). Dla młodziutkiej i
wrażliwej cery IMO swietny jest krem migdałowy.
Są też kosmetyki Eco cosmetics
http://www.ekologiczny.pl/x_C_Dz__P2_136010014.html
Ale z tych mam tylko dezodorant. I raczej nie zamierzam go wymienić na inny.

Małgosia

1. Data: 2005-12-20 11:50:30

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Ja już od jakiegoś czasu używam niemal wyłącznie naturalnych
kosmetyków, do których niestety Femi ani Bodyshop się nie zaliczają, z
pewnymi wyjątkami. Proponuję zapoznać się z firmami: Dr Hauschka:
http://www.hauschka.pl
weleda: http://www.bionica.com.pl
obie te firmy znajdziesz także w aptece netowej:
http://www.aquavitae.com.pl.
Poza tym Eco Cosmetics: http://www.ekologiczny.pl, ale uwaga alergicy, bo
wielu ich kosmetyki uczulają, ja jakoś do tych do twarzy przekonania nie
mam, ale balsamy, krem do rąk i pomadka do ust, rewelka!
Dalej logona: http://www.bionatura.pl, u nas dużo drożej niż na zachodzie,
ale seria dla alergików wygląda nieźle.
Jeszcze jest Alva: http://www.solkos.pl, ale radzę uważać, ja chyba jakaś za
wrażliwa jestem na ich kosmetyki. Tak poza tym, to stary dobry Physiogel
także ma naturalny skład, a dla alergików super, tzn. mówię o kremie, bo ten
preparat do mycia już naturalny nie jest.
Pozdrawiam.
Maga
--
But I don't think that I can change
I've been feeling this way for so long now

1. Data: 2005-12-20 12:40:01

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc....), ale moja córka też już zaczyna mieć problemy :(
> Możecie coś polecić we Wrocławiu, albo w sieci?

dr Hauschka?
p.

krawiec trojmiasto
gdzie wysłac mame/ teściową?
Malinka-- jak pzyspieszyc jej zniknięcie???
Zapach jak Davidoff
Blizny po depilacji