kosmetyki profesjonalne do dbania o wlosy

1. Data: 2003-01-12 12:15:30

Temat: kosmetyki profesjonalne do dbania o wlosy
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytan do szanownych grupowiczek:)
1/czy stosowalyscie kosmetyki z lini profesjonalenj do wlosow..np
Loreala.Welli itd..,ktore mozna kupic w zakladzie fryzjerskim?ktore
polecacie?duzo o nich sie pisze w prasie...ale ja nie bardzo ufam tym
reklamom:)
2/czy slyszalyscie o takim zabiegu u fryzjera jak-nawilzanie para?jest to
stosowane w Krakowie?daje rezultaty?
3/jestem brunetka......slyszalam,ze sa szampony,ktore podkreslaja nautralny
kolor wlosow.....Uzywalyscie takich?

bardzo prosze o odp :)))

pozdrawiam!!
Biedronka

1. Data: 2003-01-12 16:16:15

Temat: Re: kosmetyki profesjonalne do dbania o wlosy
Od: "Gosia Stoberska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Biedronka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Loreala.Welli itd..,ktore mozna kupic w zakladzie fryzjerskim?ktore
> polecacie?duzo o nich sie pisze w prasie...ale ja nie bardzo ufam tym
Juz pislam o tym kilka dni temu, ale moge jeszcze raz :-) ja uzywalam
profesjonalnej serii L'Orela: szampon + odzywka w masce (w okraglym
pudeleczku) i IMO byla naprawde super, bez porownania do jakichkolwiek
szamponow i odzywek popularnych. Poniewaz mam dlugie,dosc suche wlosy
fryzjerka polecila mi serie w kolorze zoltym do wlosow suchych (niestety nie
pamietam nazwy)
> 2/czy slyszalyscie o takim zabiegu u fryzjera jak-nawilzanie para?jest to
stosowane w Krakowie?daje rezultaty?
Nie wiem jak w Krakowie, ale w W-wie sauna na wlosy (bo tak to sie chyba
nazywa) jest w wielu salonach. Osobiscie bardzo polecam, odzywka nalozona na
czas tewgo zabiegu niesamowicie dobrze sie wlchania, a wlosy po zabiegu sa
gladkie, lsniace, latwo sie rozczesuja...jednym slowem marzenie :-) Tylko
jak sie juz zdecydujesz na taki zabieg to upewnij sie ze bedziesz miala
chusteczki higieniczne pod reka...bo inaczej bedzie ci kapac na buzie i
szyje przez 20 minut

Pozdrawiam,

Gosia Stoberska

Warszawa

1. Data: 2003-01-12 18:16:28

Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:)
> Juz pislam o tym kilka dni temu, ale moge jeszcze raz :-)

dziekuje za fatyge:)

> [...]
> szamponow i odzywek popularnych. Poniewaz mam dlugie,dosc suche wlosy
> fryzjerka polecila mi serie w kolorze zoltym do wlosow suchych (niestety

ile ten zestaw kosztowal?czy owa seria Loreal ma jakies szampony do wlosow
ciemnych?:) spotkalyscie sie z czyms takim?

> stosowane w Krakowie?daje rezultaty?
> Nie wiem jak w Krakowie, ale w W-wie sauna na wlosy (bo tak to sie chyba
> nazywa) jest w wielu salonach
super:) w Krakowie tylko trzeba teraz poszukac......A moze grupowiczki z
Krakowa spotkaly sie zczym takim?:)bardzo prosze o pomoc:)

dziekuje za rade:)
ile mniej wiecej taki zabieg kosztuje?

pozdrawiam!

1. Data: 2003-01-14 21:13:08

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-14 22:40:31

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedronka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Loreala.Welli itd..,ktore mozna kupic w zakladzie fryzjerskim?ktore
> polecacie?duzo o nich sie pisze w prasie...ale ja nie bardzo ufam tym

stosowałam szampon SP -welli do włosów normalnych..-miły zapach , bardzo
łagodny..ale to niestety wszystko co mi dawało mycie nim glowy, a kosztował
38 zł.. Potem kupowałam L.Profa, ale też niespecjalnie mnie zachwycił (miałam
żótłą serię do włosów suchych i brązową do koloryzowanych). Maseczka kosztuje
45 zł a szamopn 38. Naprawde fajna -niestetey droższa jest seria Kerastase,
włosy są lśniące, gładkie, miękkie (oleo relax, albo vita-ciment). Fajny też
było loreal prof-ale do włosów po kapieli słonecznej/morskiej. W sumie mozna
go chyba przez cały rok stosować. Dosoknale wygładza włosy.Ceny za zestaw
68zł.

1. Data: 2003-01-16 08:49:26

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Biedronka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avrm1j$89c$...@n...tpi.pl...
> 3/jestem brunetka......slyszalam,ze sa szampony,ktore podkreslaja
nautralny
> kolor wlosow.....Uzywalyscie takich?

Jeśli mogą być inne niż wymienione, to ja polecę Ci takie szampony z Yves
Rocher. Phyto Replet (?, jakoś tak) ładnie podbarwiają włosy, ja je
uwielbiam. Do ciemnych włosów jest z henną (nadaje miedziany blask) i z
wyciągiem z kasztanowca (piękny, głęboki brąz). Ja teraz kuruję włosy z
kołtunienia się, ale jak skończę to zaraz wracam do tych szamponów. A, cena
też przystępna.
Pozdrawiam, ciemnowłosa Kianit

1. Data: 2003-01-16 11:25:08

Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuje za odpowiedz:)
Kupon rabatowy mam:) wiec..chyba w najlbizszym czasie odwiedze sklep
Rocher:)

> [...]
> wyciągiem z kasztanowca (piękny, głęboki brąz). Ja teraz kuruję włosy z
> kołtunienia się, ale jak skończę to zaraz wracam do tych szamponów. A,

rzeczywiscie ten szampon z wyciagiem z kasztanowca daje taki efekt?

pozdrawiam!

1. Data: 2003-01-17 13:30:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jan 2003 09:49:26 +0100, Kianit / D.C. <r...@w...pl> wrote:
[...]

a nie wiesz czasem, jaki efekt on daje na jasniejszych? bo ja mam ciemne,
ale z jasnymi refleksami (tu i owdzie pasemka rozjasniane) i ciekawa jestem,
jaki efekt by byl.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Znacie??
spuchniete powieki
tusz do rzes