rzesy (rzeusy :) problem

1. Data: 2003-01-11 22:31:39

Temat: rzesy (rzeusy :) problem
Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy znacie jakis sposob na trwale pozbycia sie rzes lub skrocenia ich tak, by
szybko nie odrastaly. Jestem facetem i moje za dlugie rzesy mi po prostu
przeszkadzaja.

pozdro,
pxoz

1. Data: 2003-01-11 22:52:08

Temat: Re: rzesy (rzeusy :) problem
Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

p...@N...gazeta.pl wrote:

> [...]
> szybko nie odrastaly. Jestem facetem i moje za dlugie rzesy mi po prostu

zartujesz prawda? ;) chcialabym miec taki problem ;)

A serio, to w jaki sposob Ci przeszkadzaja?

> pozdro,
> pxoz

pzdr
Anka

1. Data: 2003-01-12 10:37:43

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
by
> szybko nie odrastaly. Jestem facetem i moje za dlugie rzesy mi po prostu

Przytnij troche, szybko ci nie odrosna, bo najpierw musza wypasc, a potem
ok. miesiaca odrastac. Ja tam lubie facetow z zalotnymi rzeskami ;)

Iza

1. Data: 2003-01-12 12:05:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jan 2003 22:31:39 +0000 (UTC), <p...@N...gazeta.pl> wrote:
:
: Czy znacie jakis sposob na trwale pozbycia sie rzes lub skrocenia ich tak, by
: szybko nie odrastaly. Jestem facetem i moje za dlugie rzesy mi po prostu
: przeszkadzaja.

a w czym? :) dlugie rzesy IMHO zawsze poprawiaja wyglad.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

ATW
Ciekawostka:"Viva Uroda"
zakupy w YR