kosmetyki w kapsulkach

1. Data: 2003-06-16 14:47:32

Temat: kosmetyki w kapsulkach
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bry,
dzis bedac w drogerii natura zobaczylam jakies takie podejrzane,
roznokolorowe 'cosie' - kuleczki, rybki i innne badziewia - zupelnie
jak kulki da kapieli, ale wyczytalam ze to sa 'kosmetyki w
kapsulkach' - jakies serum, olejek przed i po kapieli. produkuje to
firma 'gal', kosztuja cos kolo 10 zl... czy ktoras was juz tego
uzywala? przynaje ze zaciekawilo mnie to, ale ta cena... jakos
podejrzanie malo- 10 zl za opakowanie 60 'rybek' ... a moze ja sie nie
znam? ;)

dri

1. Data: 2003-06-16 15:09:04

Temat: Re: kosmetyki w kapsulkach
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

dri wrote:

> [...]
> uzywala? przynaje ze zaciekawilo mnie to, ale ta cena... jakos
> podejrzanie malo- 10 zl za opakowanie 60 'rybek' ... a moze ja sie nie

Mam ich serum pod oczy, bardzo przyjemne. Zadne porazajace efekty, ale
widac poprawe, szczegolnie po nalozeniu na "noc" skladajaca sie z 4
godzin snu :) Za taka cene warto.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

sklepy z atykułami fryzjerskimi (KRAKOW)
Czym najlepiej depilowac?
jest juz polska strona YR :)
letnie rajstopy
[OT] Trzymajcie kciuki