kostiumy kąpielowe

1. Data: 2008-06-28 18:12:17

Temat: kostiumy kąpielowe
Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Trochę poźno w tym roku ale przyszedł czas na coroczny marsz po sklepach w
poszukiwaniu kostiumu kąpielowego (rok temu się nie udało, może tym
razem...) a razem z nim standardowo rozpacz i marzenia o pomniejszeniu
biustu ;-)
Oczywiście nie znalazłam nic. Nie chcę góry, która wygląda jak biustonosz, a
nawet jak w takiej miski znajde dobre to w obwodzie mogłabym się 2x zmieścić
;-), nie mówiąc już o majtach.
Zastanawia mnie jedna rzecz, jak to jest, że np Triumph, którego pełno w
naszych sklepach i który ma bogatą ofertę kostiumów od A do G czy może i
dalej (patrzyłam na brytyjskich stronach sklepów) u nas występuję jedynie w
gamie A-D? Czy naprawdę nosząc 70F (93/76) mam taki wielki biust jak na
Polkę?

2. Data: 2008-06-28 18:23:32

Temat: Re: kostiumy kąpielowe
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 28 Jun 2008 20:12:17 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@m...eu> i powiedziała:

> [...]
> gamie A-D? Czy naprawdę nosząc 70F (93/76) mam taki wielki biust jak na

Nie. Ale większość Polek jest niewymagająca i wciska się w 80C.

Anyway, for future reference - kostiumy kąpielowe Anity(.de) można w
Poznaniu kupić na rogu rynku Jeżyckiego, dodatkowo sklep chwali się
rozmiarówką A-I. Nie wiem, czy jesteś z Poznania, ale może komuś się
przyda.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2008-06-28 19:09:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:

> [...]
> dalej (patrzyłam na brytyjskich stronach sklepów) u nas występuję
> jedynie w gamie A-D? Czy naprawdę nosząc 70F (93/76) mam taki wielki

Nie wiem, jak to jest, ja mam ten sam problem. Właśnie kupiłam Naturany
38D, z trudem się mieszczę i musiałam skrócić ramiączka, a maszyna nie
chce mi szyć tego materiału, więc zszywam ręcznie. :-(

Ewa

4. Data: 2008-06-28 19:33:01

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy <m...@m...eu> napisał(a):

(..)
> [...]
> dalej (patrzyłam na brytyjskich stronach sklepów) u nas występuję jedynie
> gamie A-D? Czy naprawdę nosząc 70F (93/76) mam taki wielki biust jak na

nie, po prostu w Polsce wybor w wielu kwestiach nie tylko strojow
kapielowych wciaz jest mierny i marny....
i.

5. Data: 2008-06-28 20:12:56

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> nie, po prostu w Polsce wybor w wielu kwestiach nie tylko strojow
> kapielowych wciaz jest mierny i marny....
> i.

Prawda, tylko skąd to się bierze? Z niewiedzy właścicieli sklepów, którzy
przy zamówieniach, wyborze asortymentu, ze zdziwieniem patrzą na literki E+
i myślą sobie 'i kto by to kupił'?

6. Data: 2008-06-28 23:25:20

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób to, do czego Cię już namawiałyśmy onegdaj z Zazulą i kupuj w Anglii.
Chyba że masz blisko np. do Krakowa, to możesz sobie poprzymierzać w
Intimo(www.intimo4you.com)

Na Brastopie
http://www.brastop.co.uk/Sets.aspx?SetDepartmentId=3
3&Section=Swimwear

Na Figleavesclearance
http://www.figleavesclearance.co.uk/pages/search/adv
ancedsearch.asp

--
Nika
Pisz tutaj

7. Data: 2008-06-29 07:45:06

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> Zrób to, do czego Cię już namawiałyśmy onegdaj z Zazulą i kupuj w Anglii.
> Chyba że masz blisko np. do Krakowa, to możesz sobie poprzymierzać w
> [...]
A dzięki dzięki. W sumie to ja już namówiona zostałam ;-) Na figleaves
kupiłam już z 5 staników idealnie dobranych i jestem baaardzo zadowolona :-)
A i wymarzony kostium kupiłam w UK, tzn wczoraj wieczorem sobie zamówiłam,
dosłownie taki, o jakim marzyłam! Z małą nutką niepewności, czy oby będzie
na mnie dobrze leżał ale mam nadzieje, że zakończy się tak, jak i w
przypadku staników :-)

8. Data: 2008-06-29 12:25:29

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

miffy wrote:

> [...]
> zamówiłam, dosłownie taki, o jakim marzyłam! Z małą nutką niepewności,
> czy oby będzie na mnie dobrze leżał ale mam nadzieje, że zakończy się

z dwojga zlego na pewno nie bedziesz wygladala mniej dopasowanie niz w
tych, ktore ogladalas z Polsce, wiec spokojnie. zawsze mozesz odeslac.
Ja zawsze biore z figleaves wiecej, jesli mam budzet i wiem ze przezyje
te dwa tygodnie bez tej dodatkowej kasy do czasu, az mi odesla na konto.

ale niech nie bedzie takiej potrzeby i niech sie nosi dobrze :)

Boska

9. Data: 2008-06-29 14:57:00

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <n...@n...ru> napisał w wiadomości

> ale niech nie bedzie takiej potrzeby i niech sie nosi dobrze :)

Dzięki :] Ja, przy pierwszym zakupie, także kupiłam 2 sztuki i jedną
odesłałam. Potem już po 1 :)

10. Data: 2008-07-02 17:10:21

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sat, 28 Jun 2008 22:12:56 +0200, miffy wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Prawda, tylko skąd to się bierze? Z niewiedzy właścicieli sklepów, którzy
> przy zamówieniach, wyborze asortymentu, ze zdziwieniem patrzą na literki E+
> i myślą sobie 'i kto by to kupił'?

Może też z informacji w artykułach z pism i serwisów dla kobiet, jak
tu: http://www.polki.pl/moda_bielizna_galeria.html?galg_
id=10001550
"Dobre marki oferują nietypowe modele, np. 70 cm pod biustem przy
miseczce D, a nawet E." Nawet E, no no! :> Takie rewelacje czytałam
już w kilku różnych pismach, gdzie D i E autorzy uznają za 'bardzo
duży biust'. My z naszymi rozmiarami od F w górę najwyraźniej nie
istniejemy :/

Pozdrawiam, Carrie

mezoterapia bezigłowa - lifting bez skalpela
cellulit
green tea
targi zdrowia i urody afrodyta bydgoszcz kurs masaz tajski kursy masazu tajskiego szkolenie masazy tajskich szkola jogi masaze orientalne
Kosmetyczka-Trojmiasto-p omocy!!