koszt remontu mieszkania ?

1. Data: 2005-12-07 10:59:09

Temat: koszt remontu mieszkania ?
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jaki jest średni koszt m2 remontu mieszkania w standardzie średnim
remont mieszkania od zera - podłogi, okna, łazienka, kuchnia itp.
jakie sklepy proponujecie do taniego zapatrzenia się w materiały ?
z góry dziękuje za informacje
Wojt@s

2. Data: 2005-12-07 11:19:36

Temat: Re: koszt remontu mieszkania ?
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki jest średni koszt m2 remontu mieszkania w standardzie średnim
> remont mieszkania od zera - podłogi, okna, łazienka, kuchnia itp.

500-1000 bez mebli
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2005-12-07 11:53:14

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):

> 500-1000 bez mebli

Nie lepiej zatem poszukać nowego mieszkania ? Remont starego jest 10 x
upierdliwszy niż wykańczanie nowego.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

4. Data: 2005-12-07 12:08:14

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lepiej zatem poszukać nowego mieszkania ? Remont starego jest 10 x
> upierdliwszy niż wykańczanie nowego.

bo niby nowe mieszkanie kosztuja symboliczna złotówke?:-/
p.

5. Data: 2005-12-07 12:09:17

Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie lepiej zatem poszukać nowego mieszkania ? Remont starego jest 10 x
> [...]

we Wrocku mam możliwość kupienia mieszkania 10-cio letniego
za metr 2600 zł
zależy mi bardzo na lokalizacji - jest dobra
metraż około 70 m2
we Wrocku wszystko co sie buduje jest na peryferiach :-(

6. Data: 2005-12-07 12:11:15

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> remont mieszkania od zera - podłogi, okna, łazienka, kuchnia itp.
> jakie sklepy proponujecie do taniego zapatrzenia się w materiały ?

podlogi jakie?plus obrobka ,jakies wyrównania itp.
okna tez zlaezy ile ,od firmy.
lazienka hmm wszytsko zalezy co chcesz miec ,
kuchnia poodbnie

czy zrobisz wzytsko sam czy z ekipa-powodzenia przy szukaniu jakies
dobrej:-/

materialy zazwyczaj kupujemy w marketach ,wychodzi najtaniej ,ew.probuje
targowac sie w malych sklepikach.

zrob spis co chcesz miec ,co ci sie podoba ,do sklepu popatrz wybierz i
do dziela.
p.

7. Data: 2005-12-07 12:13:33

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lepiej zatem poszukać nowego mieszkania ? Remont starego jest 10 x
> upierdliwszy niż wykańczanie nowego.

We Wrocławiu mieszkania kosztują ~3000/m2 a i do takich jak się człowiek
wprowadza to tak przynajmniej pomalować trzeba a i zreguły glazure się
wymienia.
--
___________________________________________MAT______
__

8. Data: 2005-12-07 12:47:34

Od: Darecka <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Remont kapitalny mieszkania 33mkw we Wrocku:
wymiana okien (montaz w cenie), drzwi wejsciowych (montaz w cenie),
drzwi przejsciowych, instalacji elektrycznej, (robota wlasna) kafle na
podloge, gladzie plus malowanie (jedyne co mi ekipa robila) równa sie:
18tys. przy czym za ta kwote zrobilam remont jedynie dwoch pokoi. nie
wybieralam skladnikow najtanszych, ale nie bralam tez najdrozszych (mam
na mysli np.drzwi). remont lazienki i kuchni planuje na wiosne (z
urzadzeniami i meblami pod zabudowe) chce wydac ok. 10 tys.
pozdrawiam
darecka

9. Data: 2005-12-07 12:56:41

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> bo niby nowe mieszkanie kosztuja symboliczna złotówke?:-/

Nie kosztują złotówki, ale i nie kosztują ale nie 2 x tyle co na rynku
wtórnym. Przerabiałem już temat p.t. gruntowny, przewlekły remont
mieszkania ( nowa glazura to był pikuś ). Stąd moje _ale_.

BTW: obserwuję poczynania pewnego człowieka, który niezbyt tanio kupił
mieszkanie w starej pożydowskiej kamienicy, na dokładkę w nieciekawej
okolicy. Nowe tynki, wylewki, drzwi, okna, hydraulika, instalacja CO (
wcześniej wyburzenie pieców kaflowych ), podciągnięcie gazu itd. Męczy
się człowiek już 2gi rok, nadal pompując w mury kasę. Tymczasem na
peryferiach w ciągu niecałego roku można mieć nowe mieszkanie. O co tu
chodzi ?

10. Data: 2005-12-07 13:00:07

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Wojt@s" napisał(a):

> we Wrocku wszystko co sie buduje jest na peryferiach :-(

I uważasz że to wada ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach: