kot mocz i czyszczenie:P

1. Data: 2004-02-03 10:45:49

Temat: kot mocz i czyszczenie:P
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kicia zsiusiala sie chyba do plecaka :( pol biedy, bo zrobila to raz,
natomiast pytanie mam odnosnie tego, czym to wyczyscic?
Praktycznie caly plecak trzeba czyms przetrzec, ale nie chcialabym uszkodzic
plecaka, bo jest calkiem nowy.

Ma ktos moze jakis pomysl jak pozbyc sie tego okropnego zapachu?

Pozdrawiam
Izza i Trini

1. Data: 2004-02-03 22:45:10

Temat: Re: kot mocz i czyszczenie:P
Od: "bob" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> kicia zsiusiala sie chyba do plecaka :( pol biedy, bo zrobila to raz,

zdarza sie to czesto, bo w zwirku lezy kupa albo kaluza albo skrzynka jest w
niedostepnym miejscu, kot musi miec caly czas dostep do zwirka, nalezy to co
tam walnie od razu wyrzucac (ale nie caly zwirek)

> natomiast pytanie mam odnosnie tego, czym to wyczyscic?
> Praktycznie caly plecak trzeba czyms przetrzec, ale nie chcialabym
uszkodzic
> plecaka, bo jest calkiem nowy.

uprac caly albo do kosza, nie klasc na podlodze, bo bedzie dalej na niego
sikala

> Ma ktos moze jakis pomysl jak pozbyc sie tego okropnego zapachu?

nie da sie a co najmniej ciezko

> Pozdrawiam
> Izza i Trini

tez pozdr.

1. Data: 2004-02-03 23:43:40

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wietrzyc na balkonie? z czego ten plecaczek?

Uzytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-02-04 07:19:08

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]czym to wyczyscic?[...]

Standardowe techniki odśmierdzające: pranie w wodzie z octem, intensywne
wietrzenie (nie wiem czemu, ale na mrozie działa lepiej), pozostawienie
w miejscu przewiewnym w towarzystwie dużej ilości jabłek (często
wymienianych, żeby same nie stały się źródłem kolejnego aromatu),
intensywne wietrzenie, dostępne w sklepach aerozole, intensywne
wietrzenie. Wszystko oczywiście po kilka razy (ale nie jednocześnie ;).
Po "kici" sądzę, że nie chodzi o niekastrowanego kocura, więc jest
nadzieja :))) No i faktycznie nie zostawiać więcej tego plecaka w
zasięgu sikawki - mogło jej się spodobać...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-02-04 20:08:55

Od: "prodak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem podobny przypadek z torbą kolegi,pranie i wietrzenie na balkonie
tygodniami nic nie dawało.Polecam chlor (ace&domesstos) szybkie zanurzenie w
rozwodnionym roztworze i od razu płukanie aby nie odbarwić.

komin sąsaiada
Zmywarka Bosch SGS55A12 - warto czy nie ?
Non frost
Czym przyleić terrakotę - nie proste
Pogotowie wod-kan. 24/7 Krakow