koteczki

71. Data: 2004-04-05 13:19:21

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: cos na koty :)
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

>No, ale żeby pozyskac tę kocią "wełnę" na sweter to też trzeba dubeltówkę i śrut nr
1 lub 2.

A kto mówi o kociej? Wełna może być jak najbardziej z barana i wcale nie
trzeba go zastrzelić przed ostrzyżeniem. BTW, wełna może być też psia
i kocia, zgłaskiwana albo zczesywana ze zwierząt. Pewna góralka na
handel robi
swetry jagnięce, a dla rodziny "pieskie", bo miększa wełna.

>Bo strychnina chyba nie wchodzi w rachubę gdyż w jakiś sposób moze przejść do tego
swetra....

Strychnina bywa składnikiem niektórych lekarstw, ale widmo strychniny
przechodzącej do swetra zachowam jako pomysł na nastepny horror ;-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

72. Data: 2004-04-05 13:42:15

Temat: Re: Odp: cos na koty :)
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:40714d61@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> a likwidować "strzelaczy" nie umiem. A spotkać ich można nawet na
> miejskich podwórkach, strzelających do gołebi :-(

Hejka. To dobrze, bo trudno sobie wyobrazić, żeby ktoś, kto kocha koty
potrafił likwidować ludzi. :-(

> Egzaltację, jak to uprzejmie nazywasz, budzi coś z czym o własnych
> siłach nie
> nie umiem sobie poradzić.
> A może kupić sobie czołg ...

Zaraz czołg. Duży, na działeczkę się nie zmieści i kupić go trudno -
nawet od Ruskich na bazarze. Na początek proponowałbym żebyć zaczęła nosić
ubiory w stylu militarnym. Oczywiście mina i makijaż a'la Rambo i koniecznie
hełm z siatką, za którą, żeby nie było OT, zatknij trawki, gałązki i inne
maskujace badziewie.
Pozdrawiam bojowo Ja...cki
H.Z.: "Karol Wielki był królem sprawiedliwym i nakazał, by ludzie byli
sądzeni
zanim się ich zabije." :-)

73. Data: 2004-04-05 14:00:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Ostatecznie pozwolenia na broń jeszcze
> wariatom nie wydają,

W Polsce jeszcze nie? Dojdzie niedlugo z Ameryki :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

74. Data: 2004-04-05 14:01:57

Temat: Re: Odp: Odp: cos na koty :)
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> No, ale żeby pozyskac tę kocią "wełnę" na sweter to też trzeba dubeltówkę i
> śrut nr 1 lub 2.

Nozyczki nie wystarcza?

Pozdrowienia,
Michal

75. Data: 2004-04-05 15:15:00

Temat: Re: cos na koty :)
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@w...pl> napisał(a):
> <t...@w...pl> napisał(a):
[...]
> Jeżeli o to chodzi, ta mam najgorsze przeczucia. :-(

> I tak należało ze mną zacząć od razu. ;-)
> Pozdrawiam późnowstawająco Ja...cki

Jedynym powodem dla, którego mój kocio miał być wykastrowany, było to, ze
budził nas o 6,00.
Przeczytałem wszystko na ten temat nie wyłączajac grup dyskusyjnych. I
dowiedziałem się, ze po kastracji wcale nie musi on zmienić swoich upodobań,
tudzież co do oznaczania terenu.
Opinia Michała była dla mnie ważna, utwierdziła mnie w tym, co sam o tym
myślałem. Po co kastrować, skoro i tak skutku oczekiwanego można nie uzyskać?
Kocio ma juz ponad rok, jest niewykastrowany, nie znaczy terenu i to my jego
budzimy. :-)))
Warto było wstrzymać się z tą decyzją, naprawdę.
pozdr. Jerzy

76. Data: 2004-04-05 22:05:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> W Polsce jeszcze nie? Dojdzie niedlugo z Ameryki :-(

Jeszcze nie. Dzisiaj w Trójce nawet jakaś audycja na tą okoliczność
była, i mówili, że trzeba mieć zaświadczenie od psychologa...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien proboszcz w Canterbury
Kutasem bił po kątach szczury.

77. Data: 2004-04-05 22:05:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

78. Data: 2004-04-06 06:55:23

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Jeszcze nie. Dzisiaj w Trójce nawet jakaś audycja na tą okoliczność
> była, i mówili, że trzeba mieć zaświadczenie od psychologa...

Na wiatrówki o energii pocisku do 17J nie trzeba jakiegokolwiek pozwolenia,
o większej trzeba wyłącznie zarejestrować na policji. A taki sprzęt do
likwidacji np. kota jest zupełnie wystarczający...

pozdrawiam
Piotr

79. Data: 2004-04-06 09:21:41

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

>Jeszcze nie. Dzisiaj w Trójce nawet jakaś audycja na tą okoliczność
>była, i mówili, że trzeba mieć zaświadczenie od psychologa...

Żeby nie siedzieć za użycie :->

80. Data: 2004-04-06 09:37:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Zaraz czołg. Duży, na działeczkę się nie zmieści

Zmieści się nawet kilka czołgów ;-)

>i kupić go trudno - nawet od Ruskich na bazarze.

Eeee, u Ruskich wszystko jest.

> [...]
siatką, za którą, żeby nie było OT, zatknij trawki, gałązki i innemaskujace

Nosiłam do jazdy konnej militarne ciuchy, ale pewne subkultury
uznawały to za wyraz sympatii dla ich poglądów(?)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Re: ?ywop?ot grabowy
Odp: ?ywop?ot grabowy
Re: ?ywop?ot grabowy
Dostałam taki klonik ale kwitnie ślicznie...
Klon kulisty