[krakow] spotkanie sobotnie u Ewy

1. Data: 2005-09-14 14:04:48

Temat: [krakow] spotkanie sobotnie u Ewy
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialam powiedziec, ze Ewie znowu padl internet, w Jej imieniu bardzo
Was przepraszam, chetne istoty znane z tej grupki zapraszam do mnie na @
po ewentualny adres...

spotkanko w sobote o 16.00

od siebie i tylko od siebie dodam (i pewnie Ewa mnie za to udusi, mam
nadzieje ze sie nie obrazi), a raczej zaproponuje wziac pod rozwage
obecnosc naszych slodkich malych pociech.... Tomcio Paluszek jeszcze
malutki, wiec moze lepiej aby byl podziwiany li tylko przez ciotki....
w kazdym badz razie ja swoich malyszy nie zabieram....
(Ewcia, prosze nie gniewaj sie, to sa moje subiektywne odczucia i moge
sie mylic, niech kazda z nas sie nad tym zastanowi sama...)

z radosnym pozdrowieniem wlepiam @ i mam nadzieje ze zaden spam mnie nie
zaatakuje
a...@o...pl
Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

2. Data: 2005-09-14 14:06:06

Temat: Re: [krakow] spotkanie sobotnie u Ewy
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialam dodac, ze wszelkie fanty na rzecz Kolibra mile widziane!
:):):)

3. Data: 2005-09-15 13:25:39

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

co taka cisza?
stalo sie cos?

4. Data: 2005-09-15 16:45:22

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
co taka cisza?
stalo sie cos?
odzywam się bo się a&e martwi że nic nie widać
ja będę oczywiście
Dodo

5. Data: 2005-09-16 08:25:31

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co taka cisza?
> stalo sie cos?
> odzywam się bo się a&e martwi że nic nie widać
> ja będę oczywiście
> Dodo

no to ja tez dam glos: bede hogw!

skrzacik

6. Data: 2005-09-16 15:17:35

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja tyż.
Tylko nie na długo...
MKat.

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no to ja tez dam glos: bede hogw!
>
> skrzacik

Moje hafty - zapraszam do obejrzenia ....
Re: Moje hafty - zapraszam do obejrzenia ....
(szydełko)chusta w ananasy-szukam i witam się serdecznie
[xxx] poszukiwana długo Matka Teresa
(xxx) WITCH poszukiwane;)