medyczne

1. Data: 2005-09-14 15:01:10

Temat: medyczne
Od: "tesa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i pozdrawiam wszystkie Panie

Witam i pozdrawiam wszystkiePanie

Juz niedlugo musze podarowac obrazek znajomej pani doktor ,chcialabym zeby t

to byl haft krzyzykowy , icos zwiazany z medycyna, narazie nigdzie nie
znalazlam , z gory dziekuje za pomoc

tesa z podkarpacia

2. Data: 2005-09-14 16:22:30

Temat: Re: medyczne
Od: "Izula" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do poszukiwań - jako zawodowa pielęgniarka hafciarka : ))))

Iza

3. Data: 2005-09-14 17:24:09

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poszukam w domowych zbiorach z tego co mi cos swita cos powinnam miec ale
glowy nie daje jutro poszukam jak uspie synka w ciagu dnia, bo dzis to by mi
zrobil z tych gazetek trociny :o) tak lubi czytac.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

4. Data: 2005-09-14 17:41:38

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeby t

>    to byl haft krzyzykowy , icos zwiazany z medycyna, narazie nigdzie nie

Wysłałam, to co miałam w swoim komputerze, może się przyda.

>                tesa z podkarpacia

[krakow] spotkanie sobotnie u Ewy
Moje hafty - zapraszam do obejrzenia ....
Re: Moje hafty - zapraszam do obejrzenia ....
(szydełko)chusta w ananasy-szukam i witam się serdecznie
[xxx] poszukiwana długo Matka Teresa