krem do golenia dla kobiet??

1. Data: 2003-07-11 07:12:15

Temat: Re: krem do golenia dla kobiet??
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrowka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bekgsq$s40$1@news.onet.pl...
> Ja tez polecam żel, ktory zmienia sie w pianke! jest bardzo wydajny (to
> oczywiscie poza zapachem, łatwością i przyjemnością golenia). Np.
Willkinson
> ok. 14-15 zł. ale starcza na długo.

Przybylam, zobaczylam i kupilam pianke Wilkinson (zdecydowala roznica cenowa
miedzy nia a Gilette). Zobaczymy, jak sie bedzie sprawowac (jeszcze nie
probowalam). Jesli kiepsko, to nastepnym razem siegne jednak po Gilette.
Widzialam przy okazji pianke pod szyldem firmowym Rossmanna. Byla bardzo
duza i dosc tania, dlatego wzbudzila moje watpliwosci. Na wszelki wypadek
ominelam :)

Kruszyna
z nowa pianka i zapasem golarek :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-11 07:38:27

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pianka w rossmanie do depilacji czy depilująca??
Jesli depilująca to ją mam i jestem baardzo zadowolona,ale
1)Jesli ktos ma podrażnioną skórę to pieczę
2)jeśli wrażliwą to też
3)jeśli są ranki po wrastających włoskach to mogą się robić mallutkie
strupki...choć chyba te ranki wtedy szybciej się goją ;?
z zalet:
1)jest naprawde tania (kolo 6-7 zl)
2)Nie mam jakis wielkich włochów na nogach ;) i ostatnio goliłam hmmm...ze
3 tygodnie temu no i teraz ew.by mi sie przydało
3)działa naprawde silnie
4)stosowałam nie tylko na nogi ale wszystkie takie fajne miejsca;)
5)polecam
6)pozdrawiam
7)Agatka
3:7(zalety przewazaja;D )

1. Data: 2003-07-11 08:01:22

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pianka w rossmanie do depilacji czy depilująca??

Pianka do golenia. Taki krem do golenia w piance, nie zas sam preparat
depilujacy. :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-11 08:16:42

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w

> Przybylam, zobaczylam i kupilam pianke Wilkinson (zdecydowala
> roznica cenowa miedzy nia a Gilette).

Dotąd zawsze używałam żelu, który się zamienia w piankę;) Gilette,
najczęściej o zapachu melona, tudzież jagód albo leśnym. Wilkinson
jakoś źle na mnie podziałał (podrażnił?) i więcej go nie kupiłam.
Różnica w cenie była minimalna, zresztą kupowałam zawsze w promocji
parę groszy taniej:)

Ostatnio wyoczyłam;) w sklepach piankę o nazwie Venus za niecałe 5PLN.
Przez moment zastanawiałam się nad jakością, ale opakowanie nie było
znowuż takie wielgachne, więc może się zdecyduję przy najbliższej
okazji:)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-11 08:20:00

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl
> wrote in
message news:Xns93B568913F6ABmojatfurczoscradosna@212.33.81.
2...

> [...]
> Przez moment zastanawiałam się nad jakością, ale opakowanie nie było
> znowuż takie wielgachne, więc może się zdecyduję przy najbliższej

Ja ja mam i bardzo sobie chwale. Przyjemnie pachnie (mam melona) i nie
uczulila mnie nic a nic. Nie wiem jak z wydajnoscia bo jeszcze mam pierwsze
opakowanie a uzywam tylko do paszek :)) Ale mam go juz ze dwa miesiace :))

Dominika R

1. Data: 2003-07-11 08:36:30

Od: y...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uczulila mnie nic a nic. Nie wiem jak z wydajnoscia bo jeszcze mam pierwsze
(...)

Ja też kupiłam i chwalę :)
Od jakiegoś czasu używam konwaliowej (bardzo ładny zapach), a ostatnio kupiłam
też melonową (zapach już mniej mi sie podoba, ale tez ładny) - kosztowała w
Geancie 3.49!!!! Za normalną buteleczkę 200 ml!!! Konwaliową kupiłam za 4 zł z
czymś.

Co do wydajności to wg mnie jest tylko jeden problem - trochę się lepi do rąk,
ale przy tej cenie nie jest to żadnym problemem.

Nie uczula mnie, a np. pianka Palmolive uczulała...

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-07-11 08:55:30

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
> [...]
> jakoś źle na mnie podziałał (podrażnił?) i więcej go nie kupiłam.
> Różnica w cenie była minimalna, zresztą kupowałam zawsze w promocji

No, ja widzialam Gilette po 12 zl a Wilkinsona po 7 zl. To nie byla
minimalna roznica :))
Nastepnym razem bedzie Gilette, bo ja i tak nie umiem uzywac tego samego
specyfiku przez dluzszy czas. Nudze sie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

A-DERMA (Avena Rhealba)