Gdzie Lysanel w Gdansku?

1. Data: 2003-07-10 13:05:11

Temat: Gdzie Lysanel w Gdansku?
Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczynki i troszke chlopcow;)
Powiedzcie mi gdzie w Gdansku mozna kupic krem Lysanel (czytalam o nim kilka
postow nizej) i czy jest to nazwa kremu czy firmy? Ile kosztuje?Czy jego
zadaniem jest wysuszenie łojtokowej skory czy raczej zamkniecie porow i
wygladzenie bo zastanawiam sie nad kupnem a mam cere mieszana i wrazliwa.
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-07-10 13:24:30

Temat: Re: Gdzie Lysanel w Gdansku?
Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <k...@w...pl> wrote:

> [...]
> zadaniem jest wysuszenie łojtokowej skory czy raczej zamkniecie porow i
> wygladzenie bo zastanawiam sie nad kupnem a mam cere mieszana i wrazliwa.

Jest to produkt firmy SVR. Wiecej na jego temat dowiesz sie ze strony
http://www.svr.pl/ Kosmetykow SVR szukaj w aptekach. Konkretnej w Gdansku Ci nie
polece, ale popytaj w najblizszej :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-07-10 13:44:57

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to produkt firmy SVR. Wiecej na jego temat dowiesz sie ze strony
http://www.svr.pl/ Kosmetykow SVR szukaj w aptekach. Konkretnej w Gdansku Ci
nie polece, ale popytaj w najblizszej :)

Bardzo Ci dziekuje
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-07-10 14:11:02

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evik" <e...@g...pl> napisał >
> Jest to produkt firmy SVR. Wiecej na jego temat dowiesz sie ze strony
http://www.svr.pl/ Kosmetykow SVR szukaj w aptekach. Konkretnej w Gdansku Ci
nie polece, ale popytaj w najblizszej :)

a ja jeszcze tylko dodam, że skoro masz wrażliwą skórę, to poczytaj sobie
opinie o tym kremie na www.wizaz.pl
..niektóre właścicielki [albo właścicielka.. nie pamiętam już dokładnie]
cery wrażliwej się troszkę skarżyły/a...

pzdr.

--
Maja

** Jeśli wróg jest w zasięgu strzału..- ty również. **

1. Data: 2003-07-10 19:53:37

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 99 % dostaniesz ten krem w aptece w centrum handlowym alfa w Gdańsku na
Kołobrzeskiej , maja tam bardzo duży wybór kosmetyków i firmę SVR też tam
widziałam

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-07-10 22:17:59

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora