Kosmetyki - Matis

1. Data: 2003-07-10 15:06:28

Temat: Kosmetyki - Matis
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kobiety potrzebuje pomocy...dostalam od kolezanki dwa produkty Matis..ona
mniej wiecej powiedziala do czego sa..ale..mam watpliwosci i pisze tylko pop
francusku a nie nie znam go..

moze ktoras z was uzywala i mniej wiecej powie do czego i jak to sie
stosuje,,

1. Masque Bleu
2. Creme Gommante tri - active

pierwsze to wiem ze maseczka ale na co to niewiem :p

Pozdrawiam

Monia

1. Data: 2003-07-10 15:09:41

Temat: Re: Kosmetyki - Matis
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Masque Bleu
> 2. Creme Gommante tri - active

po samej nazwie nie zgadne :|
przepisz jakis fragment to postaram sie pomoc
maturka z franca:D choc do kosmetykow sie przyda ;)
tylko juz troszke dawno nie uzywalam
zapodaj w kozdym razie
pozdrawiam
Agatka

1. Data: 2003-07-10 15:17:22

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> po samej nazwie nie zgadne :|
> przepisz jakis fragment to postaram sie pomoc
> maturka z franca:D choc do kosmetykow sie przyda ;)
> [...]

Juz pisze...

na masce pisze tylko skład:-((

a na drugim jest napisane tez sklad i dodali
3-fach active peelingcreme
crema esfoliante tri-actove viso et collo
crema gomante triple - accion rostro y cuello
galaatspeeling met driecoudige werking
cremr exfoliante tri-activo rosto e pescoco

no cos nic wiecej sama nie zaowazylam ze tam tylko sklad jest..to sa
kosmetyki pojemnosci 200ml wydaje mi sie ze przeznaczone do zakladow
kosmnetycznych dlatgeo tak malo pisze.

Przepraszam za zawracanie glowy moze jednak ktos po nazwie przypomni sobie
ze sam stosowal:-)

1. Data: 2003-07-10 15:20:21

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj chyba nie jestem

> [...]
> crema gomante triple - accion rostro y cuello
> galaatspeeling met driecoudige werking
> cremr exfoliante tri-activo rosto e pescoco
bosze
no moj gust tojest po wlosku albo mam zanik mozgó
albo hiszpansku
ale na tym to ja sie nie znam zupelnie
albo okreslenia sa tak fachowe ze nie rozumiem ja tego wcale
sorki:(

Agata :|

1. Data: 2003-07-10 15:25:45

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatka" <g...@o...pl> wrote in message

> [...]
> albo hiszpansku
> ale na tym to ja sie nie znam zupelnie
> albo okreslenia sa tak fachowe ze nie rozumiem ja tego wcale

To z pewnoscia nie po francusku :))

Dominika R

1. Data: 2003-07-10 15:26:00

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatka mam!!

CREME GOMMANTE TRI-ACTIVE

Idéale pour les peaux mixtes mais parfaite pour tout autre type de peau, la
CREME GOMMANTE TRI-ACTIVE exfolie avec infiniment de douceur. Elle doit son
efficacité a la triple action d'AHA marins, d'enzymes de fruits exotiques et
de délicates billes de jojoba.

Appliquez 1 a 2 fois par semaine sur l'ensemble du visage et du cou. Gommer
avec de légers massages circulaires en insistant sur la zone médiane du
visage. Rincez a l'aide d'un coton imbibé de LOTION SOYEUSE ou de LOTION
FRAÎCHE.

a teraz??? francuski chyba:-)

1. Data: 2003-07-10 15:35:02

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i to
MASQUE BLANC

Riche en agents absorbants végétaux, le MASQUE BLANC est aussi un masque
nettoyant qui laisse la peau nette, débarrassée des cellules mortes
superficielles, de l'exces de sébum, des impuretés et des toxines. Il
resserre les pores, affine le grain de la peau. L'épiderme retrouve éclat,
fraîcheur et transparence.

Appliquez-le en couche uniforme sur le visage et le cou, laisser agir 10 a
15 minutes puis rincez.

:-)))) ufff

1. Data: 2003-07-10 15:42:49

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>3-fach active peelingcreme

nigmatyczni sa :) Ja stawialabym na 'krem peelingujacy o potrojnym dzialaniu',

ale nie wiem, coz by to moglo znaczyc ;)
Moze ta firma ma strone internetowa ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-10 15:46:30

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

idealny dla cery mieszanej lecz doskonały dla wszystkich typów skóry.
(w dokladnym tlumaczeniu)

owy crem złuszcza dokładnie i lagodnie {tak to rozumiem}.On zawdziecz swą
skutecznosc potrojnej dzialalnosci czegos tam ,enzymom owocow
egzotycznych i [chyba olejkowi albo wyciągowi] z jojoby

stosowac 1-2 razy w tygodniu na skóre twarzy i na szyje.
gommer w slowniku jest gumowac;) pewnie wciskac,czy pocierac chwilke lekko
masując koliście w strefie srodkowej twarzy.Spłukac za pomocą welnianego
wacika i cos tam dalej chyba o zastosowac tonik jakis ich i krem ale to
juz sa nazwy firmowe
Mam nadzieje ze pomoglam ale lepiej niech ktos to jeszcze sprawdzi:D
sorki za grammaire ale jestem juz troszku zmeczona

1. Data: 2003-07-10 15:49:46

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieje ze pomoglam ale lepiej niech ktos to jeszcze sprawdzi:D
> sorki za grammaire ale jestem juz troszku zmeczona

Dziekuje za przetłumaczenie:-)))))Agatko

Pozdrawiam

PS a ta maseczka:-)

Gdzie Lysanel w Gdansku?
krem do golenia dla kobiet??