GC

1. Data: 2003-07-10 15:19:05

Temat: GC
Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiecie czy w Galerii Centrum jest jeszcze ta 50% obniżka? I czy obejmuje
ona kosmetyki. Bo w poniedziałek jeszcze była i kupiłam sukienkę za 59zł
(normalna cena 119zł)! Akurat trafiłam, a miałam ją kupić tydzień wcześniej,
dobrze że poczekałam.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-11 07:16:09

Temat: Re: GC
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melania" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ona kosmetyki. Bo w poniedziałek jeszcze była i kupiłam sukienkę za 59zł
> (normalna cena 119zł)! Akurat trafiłam, a miałam ją kupić tydzień

Znizka jest tylko na odziez.Buu.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-11 09:03:59

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Gdańsku w GC leżą przecenione kosmetyki, ale głównie kolorówka i w
dodatku w bardzo dziwnych kolorach...(króluja turkusy i pomarańcze...)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-11 18:53:02

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:beluja$fbd$1@nemesis.news.tpi.pl,
Blancanieves <k...@p...onet.pl> typed:
> W Gdańsku w GC leżą przecenione kosmetyki, ale głównie kolorówka i w
> dodatku w bardzo dziwnych kolorach...(króluja turkusy i pomarańcze...)

We Wroclawiu tez sa kosmetyki, ale w wiekszosci maja uszkodzone opakowania,
sa pootwierane, porozmazywane (szminki i tusze), wymacane, ogolnie - syf.

Pozdrawiam,
Karola

Kosmetyki - Matis
Gdzie Lysanel w Gdansku?